  • 1. Data: 2009-01-16 11:03:12
    Temat: klub foto
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Ponad rok temu prosiłem grupowiczów o rady przy zakładaniu klubu
    fotograficznego. Obiecałem wtedy napisać o klubie gdy w końcu powstanie.
    No i powstał. Nazywa się "Knipsel" i działa przy klasztorze franciszkanów w
    Zabrzu. Działa już ponad rok, ale dopiero teraz powstała strona internetowa.
    Klub zrzesza samych amatorów. Spotykamy się co dwa tygodnie. Przede
    wszystkim omawiamy zdjęcia robione na wcześniej zadany temat.
    Udało nam się zgromadzić parę książek o tematyce fotograficznej. Ich spis
    jest dostępny na stronie.
    Zapraszam do zaglądnięcia i wyrażenia opinii:
    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/

    Matusz

  • 2. Data: 2009-01-16 13:38:25
    Temat: Re: klub foto
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Matusz pisze:
    > Udało nam się zgromadzić parę książek o tematyce fotograficznej. Ich spis
    > jest dostępny na stronie.
    > Zapraszam do zaglądnięcia i wyrażenia opinii:
    > http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/

    Strona wyjątkowo mizerna, ale dobre i to, napewno będzie lepiej.
    Literatury zazdroszczę :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 3. Data: 2009-01-16 17:26:49
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    > Strona wyjątkowo mizerna, ale dobre i to, napewno będzie lepiej.

    W czym ta mizeria się przejawia?

    > Literatury zazdroszczę :)

    Gromadzę ją od paru lat to i trochę się tego nazbierało.

    Matusz

  • 4. Data: 2009-01-16 22:25:07
    Od: "R" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Matusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zapraszam do zaglądnięcia i wyrażenia opinii:
    > http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/

    "Bułchak Jan - Fotografia ojczysta"
    Nie wypada pisać tego nazwiska z błędem ortograficznym.

    R.

  • 5. Data: 2009-01-17 08:22:39
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    R pisze:
    > "Bułchak Jan - Fotografia ojczysta"
    > Nie wypada pisać tego nazwiska z błędem ortograficznym.

    No na stronie jest ok:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Bu%C5%82hak

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 6. Data: 2009-01-17 09:38:43
    Od: "R" <n...@n...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > No na stronie jest ok:

    Teraz jest już dobrze :-).
    R.

  • 7. Data: 2009-01-17 14:25:04
    Od: "Remiczor" <c...@w...pl>

    ...działa przy klasztorze franciszkanów w Zabrzu...

    a jest gdzieś taka grupa w wawie? w której można nauczyć się czegoś na
    podstawie wspólnej oceny własnych prac i wymianie doświadczeń? googiel mi
    tylko kursy wyrzuca. r.

  • 8. Data: 2009-01-17 17:06:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Remiczor pisze:

> [...]
    >
    > a jest gdzieś taka grupa w wawie? w której można nauczyć się czegoś na
    > podstawie wspólnej oceny własnych prac i wymianie doświadczeń? googiel

    Przede wszystkim, to fajniej się ogląda zdjęcia i dyskutuje na ich temat.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 9. Data: 2009-01-17 21:09:37
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    R pisze:
    > Teraz jest już dobrze :-).

    To dobrze, hihi :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_