  • 1. Data: 2019-07-24 19:26:29
    Temat: komu VW komu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/,,c
    mentarzyska"-volkswagenów-w-usa/vi-AAEKlGV

    No no ...
    - nie maja pomyslu co z tym zrobic ? Czy sie boja kolejnych kar ?

    - Przemku, to jak tam bylo z wynikami finansowymi ?

    J.

  • 2. Data: 2019-07-24 21:59:53
    Temat: Re: komu VW komu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > - nie maja pomyslu co z tym zrobic ? Czy sie boja kolejnych kar ?
    >
    > - Przemku, to jak tam bylo z wynikami finansowymi ?

    japierdole - nowoczesna ekologia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 3. Data: 2019-07-24 22:07:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    24 Jul 2019 19:59:53 GMT, Budzik

    > japierdole - nowoczesna ekologia...

    W UE powinno być to samo, ale parasol dostali.
    Dobrze, że w końcu za EV się wzięli.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2019-07-25 03:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > W UE powinno być to samo, ale parasol dostali.
    > Dobrze, że w końcu za EV się wzięli.

    Mowisz ze to ekologiczne wyprodukować tysiace samochodów i ustawic je na
    placu?
    A nie lepiej obnizyc moc np o 20%, sprawic ze beda spełniały normy i
    sprzedac za pol ceny? Nie kupiłbys nowego paska za 50kpln kosztem paru
    kucyków?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 5. Data: 2019-07-25 04:55:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/,,c
    mentarzyska"-volkswagenów-w-usa/vi-AAEKlGV

    > No no ...
    > - nie maja pomyslu co z tym zrobic ? Czy sie boja kolejnych kar ?

    Ale to już stare wieści... dawno o tych parkingach słyszałem.

  • 6. Data: 2019-07-25 08:15:42
    Od: p...@g...com

    Stare ale jare bo problem narasta i powoli ekolodzy zaczynają się przyglądać
    tematowi. Te auta już nigdy nie pojadą zaczynają rdzewieć, przewody parcieja a
    wesołki pewnie nawet płynów nie spuścili. Mam nadzieję że Trump dołoży im jeszcze za
    utylizację ;-)

  • 7. Data: 2019-07-25 09:53:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    25 Jul 2019 01:59:52 GMT, Budzik

    > Mowisz ze to ekologiczne wyprodukować tysiace samochodów i ustawic je na
    > placu?

    Oczywiście że nie, ale dobrze że za to beknęli, dla przykładu. To samo
    powinno być w EU. Więc szkoda że tylko tam. Dobrze, bo wyciągnięto wnioski
    i w końcu testy emisji będą drogowe a nie stacjonarne.

    > A nie lepiej obnizyc moc np o 20%, sprawic ze beda spełniały normy i
    > sprzedac za pol ceny?

    Tak powinno być. Ale tam chyba nikt tych samochodów nie chce.

    > Nie kupiłbys nowego paska za 50kpln kosztem paru kucyków?

    To nie są nowe samochody, tylko oddane przez oszukanych przez koncern
    właścicieli, a którym dano prawo oddania ze zwrotem kwoty początkowej.
    Czyli jeździli nimi 3-4 lata za darmo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2019-07-25 11:50:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > stacjonarne.

    > Tak powinno być. Ale tam chyba nikt tych samochodów nie chce.

    Nie wierze ze USA sa tak bogatym krajem aby takie prawie nowe auta nie
    miały chetnych...

    > To nie są nowe samochody, tylko oddane przez oszukanych przez
    > koncern właścicieli, a którym dano prawo oddania ze zwrotem kwoty
    > początkowej. Czyli jeździli nimi 3-4 lata za darmo.

    No to za 10% ceny. Jeżeli obniza moc i auta beda spełniac normy to za
    mały procent ceny biore od reki wszystko co tam stoi :)

    Innymi słowy: skoro juz wyprodukowano to zmusic VW zeby te samochody
    jezdziły a nie były dodatkowym obciazeniem dla srodowiska.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 9. Data: 2019-07-25 12:37:22
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 25-07-2019 o 11:50, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Innymi słowy: skoro juz wyprodukowano to zmusic VW zeby te samochody
    > jezdziły a nie były dodatkowym obciazeniem dla srodowiska.

    Gdzieś czytałem, że te samochody są zabezpieczone na potrzeby
    postępowania i VW nie może ich ruszyć.

    yabba

  • 10. Data: 2019-07-25 14:21:02
    Od: p...@g...com

    Nonses. VW upłynnia te najwartościowsze po cichu. Reszta na złom.

    150.000 US-Diesel bereits verschrottet
    VW ist wenig auskunftsfreudig, erklärt aber auf Anfrage, dass "bis Ende Januar noch
    149.788 gebrauchte TDI-Fahrzeuge geparkt" gewesen seien. "Wir verkaufen aktuell
    zwischen 8000 und 10.000 Autos pro Monat, die technisch unter unserer Aufsicht
    umgerüstet wurden."