  • 1. Data: 2019-07-24 16:49:48
    Temat: korytarz zycia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://youtu.be/_qC30L9rILA?t=730

    Mozna ? Mozna.

    Ale ... kto tam tak ładnie zablokowal ruch?
    Nikt nie omija wypadku ?

    J.

  • 2. Data: 2019-07-24 17:02:13
    Temat: Re: korytarz zycia
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    J.F. pisze:
    > https://youtu.be/_qC30L9rILA?t=730
    >
    > Mozna ? Mozna.
    >

    > Ale ... kto tam tak ładnie zablokowal ruch?
    > Nikt nie omija wypadku ?
    >

    > J.
    \

    a po co tam był zablokowany ruch? nie wystarczyło by jakby jeden pas
    sobie wykroili dla swoich działań/

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

  • 3. Data: 2019-07-24 17:23:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cyklista" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    J.F. pisze:

    >a po co tam był zablokowany ruch? nie wystarczyło by jakby jeden pas
    >sobie wykroili dla swoich działań/

    No i poniekad o to wlasnie pytam.

    Fakt, ze w czasie akcji moze byc chwila nieuwagi i bedzie kolejny
    wypadek, fakt, ze czasem drobne slady na jezdni moga decydowac o
    grubych pieniadzach ... ale jak stoje w takim korku, to jakos inaczej
    mysle :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-07-26 21:48:59
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Mozna ? Mozna.

    No pięknie, można, w BB też się dało, ale...
    Jadę sobie w środę w okolicach Piotrkota T., a tam zwężka na 1 pas i to
    ledwo szerokości pasa. Długa zwężka. Kawałek później, Radomsko, to samo.
    Idioci budują ronda na E75. Ja nie ogarniam ideii, może ktoś mi wyjaśni
    ten szatański pomysł.

    Apropo korytarza. Jak w przypadku zwężenia na ledwo jeden pas zrobić
    cokolwiek? Straciłem na te 2 miejsca ponad godzinę w korkach i
    podjazdach. Gdyby cokolwiek się stało i trzeba było przepuścić
    uprzywilejowany, to chyba tylko ręce wystawić przez szyby i machać w
    nadziei że uda się odlecieć :(

    Generalnie trasa z BB do Łodzi może wyglądać tak:
    - Przed Katowicami stoisz, czasami niemalże od G.Murckowskiej (jak nie
    pojechałeś obwodnicą).
    - Przed Częstochwą niemalże stoisz... zawsze się przytykało.
    - Za Częstochową stoisz i to ładny kawałek.
    - Przed Radomskiem stoisz i to czasami długo, klasycznie zwężenie.
    - Na wysokości Radomska też stoisz.
    - Piotrków... szkoda pisać...

    Stwierdzam, że tak debilnie rozplanowanych przebudów nigdy w życiu nie
    widziałem. Może umówmy się, że zamykamy całą tą trasę, bo jeździć się
    tam już praktycznie nie da. :(

    Chociaż nie... przepraszam, widziałem.
    W BB rozkopany jest kierunek na Kraków - już od bardzo dawna i nic tam
    się ciekawego nie dzieje. Rozkopany kierunek na Żywiec. Zamknięty
    kierunek na Cieszyn - same główne drogi z miasta! Ledwo co oddany
    wiadukt na dopiero co zakończonej Międzyrzeckiej przejezdny w jedną
    stronę - remont głównej drogi do której prowadzi zaplanowali.
    Jak by tego było mało, to zamiast rzucić siły i zakończyć te remonty
    szybko, rozwalili Międzyrzecze/Mazańcowice/Ligotę - taki mały remoncik
    po sąsiedzku w międzyczasie, na luzaka. Brawo planowanie, brawo.

    No i jak tu odstawić melisę, no jak? ;)

  • 5. Data: 2019-07-26 23:57:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-26 21:48, Irek.N. wrote:

> [...]
    > szybko, rozwalili Międzyrzecze/Mazańcowice/Ligotę - taki mały remoncik
    > po sąsiedzku w międzyczasie, na luzaka. Brawo planowanie, brawo.

    No właśnie szkoda gadać