  • 1. Data: 2002-07-13 14:37:54
    Temat: koncesja?
    Od: "Sławek" <g...@w...pl>

    ... potyczki z urzędami ;-)

    Witam. Polecono mi te grupę - więc zadaję swoje pytanie u Was.
    /niecierpliwych przepraszam jeśli uznają, że pytanie trafiło w złą
    grupę/

    Jestem BARDZO zainteresowany uzyskaniem koncesji na świadczenie usług
    provaiderskich (dostawca usług internetowych) - jak to mogę otrzymać? Do
    kogo się zwrócić? Skąd uzyskać pomoc? Druki.Czy do uzyskania takowej
    koncesji muszę mieć już działający węzeł internetowy, posiadać wykupioną
    usługę? Np. Polpak?
    Jak wygląda sprawa z sieciami radiowymi? Jaka jest LEGALNA/OFICJALNA
    procedura załatwienia koncesji/pozwolenia ?

    Będę wdzięczny za pomoc.
    Wiem, że być może "zawracam gitarę" ale URTiP milczy jak zaklęty... może
    grupowicze pomogą?

    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam

    Sławek "Kamyk" Głaz

  • 2. Data: 2002-07-13 15:46:25
    Temat: Re: koncesja?
    Od: Paweł Małachowski <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Sat, 13 Jul 2002, Sławek wrote:

    > Wiem, że być może "zawracam gitarę" ale URTiP milczy jak zaklęty... może
    > grupowicze pomogą?

    Pewnie nie chciało im się gadać z kimś, kto nie zna Ustawy. ;)
    Prawdopodobnie celujesz w obszar działalności, który nie podlega
    koncesjonowaniu, a jedynie _zgłoszeniu_ do URTiP.

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }

  • 3. Data: 2002-07-15 14:51:50
    Od: "Sławek" <g...@w...pl>

    <cut>
    > Pewnie nie chciało im się gadać z kimś, kto nie zna Ustawy. ;)
    > Prawdopodobnie celujesz w obszar działalności, który nie podlega
    > koncesjonowaniu, a jedynie _zgłoszeniu_ do URTiP.
    <cut>
    ...być może, z drugiej strony - gdyby wszyscy, wszystko wiedzieli
    wystarczyłoby żeby w URTiP'e pracowało 10 osób. A tak dzięki mojej i innych
    niewiedzy mają Gospodarstwo pomocnicze ;-).

    Sumując - dzięki za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Sławek

  • 4. Data: 2002-08-01 19:04:53
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <agn3qb$1di$1@news.tpi.pl>, g...@w...pl says...
> [...]
    >
    > Będę wdzięczny za pomoc.
    > Wiem, że być może "zawracam gitarę" ale URTiP milczy jak zaklęty... może

    www.teleprawo.lo.pl

    A w URTiP nie chcieli ci powiedziec?

    Leszek