  • 1. Data: 2002-07-11 14:43:41
    Temat: nowy - stary polpak
    Od: "Julius C." <j...@s...pl>

    Witam
    Mam pytanie do uzytkowników
    starego polpaku:
    czy już skorzystaliście z
    "promocji" i przeszliście na
    nowy (droższy) polpak
    czy czekacie do końca.
    A może w ogóle warto zostać
    przy starym polpaku i nic
    nie ruszać?
    pozdrawiam
    JC

  • 2. Data: 2002-07-12 08:10:08
    Temat: Re: nowy - stary polpak
    Od: "Gustaw" <g...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Julius C." <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:agj4qg$rkl$1@news.tpi.pl...
    > A może w ogóle warto zostać
    > przy starym polpaku i nic
    > nie ruszać?

    chcesz płacić więcej przejdź do "nowego" polpaku

    przecież to ta sama usługa za większe pieniądze!!!

    pzdr gustaw

  • 3. Data: 2002-07-12 14:27:11
    Od: Maciek <s...@p...onet.pl>

    OK, ale jak Ci rozwiaza umowe ?? a jesli bedziesz chail przedluzyc to
    kaza podpisac nowe warunki, to bedziesz musial jescze doplacic kase za
    instalacje ponownie.. ciezka sprawa

  • 4. Data: 2002-07-13 14:45:28
    Od: "Julius C." <j...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3D2EA36A.14051543@friko2.onet.pl...
    | OK, ale jak Ci rozwiaza umowe ?? a jesli bedziesz chail
    przedluzyc to
    | kaza podpisac nowe warunki, to bedziesz musial jescze
    doplacic kase za
    | instalacje ponownie.. ciezka sprawa

    No własnie!
    mam te same rozterki.
    Ja wiem doskonale, że to ta sama usługa
    i że jest to "obniżka przez podwyżkę".
    W CST uzyskałem informację,
    że stary polpak jest do końca roku.
    Oczywiście nic na piśmie.
    A w umowie jest możliwość
    wypowiedzenia umowy przez jedną
    jak i przez drugą stronę.
    Po prostu - chcę się zorientować czy
    wszyscy już przeszli na nowy polpak,
    i tylko ja zostałem :)
    a jeżeli czekamy to czy dużo nas.....
    pozdrawiam
    JC

  • 5. Data: 2002-07-13 22:42:15
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > a jeżeli czekamy to czy dużo nas.....

    ja czekam, bo cenowo wychodzi to samo, a moze wyjdzie taniej :)
    pozatem chcialbym przeniesc lacze w inne miejsce, wiec jak juz mam zaplacic
    za ponowna instalacje to niech bedzie od razu w nowej lokalizacji

    Marcin