  • 1. Data: 2009-01-14 19:30:20
    Temat: konfiguracja uprawnień aplikacji w Nokii E51
    Od: plusz <p...@g...com>

    mam zainstalowaną apikację naviexpert na nokii E51
    czy ktoś wie jak na stałe dać zezwolenie tej aplikacji na korzystanie
    z aplikacji komunikacyjnych oraz wysyłać i odbierać dane?

    Obecnie muszę takie zezwolenie dawać przy każdym uruchomieniu i nie
    mogę nigdzie w menu znaleźć odpowiednich ustawień

    BTW. czy Symbian na każdej nokii się często wiesza, blokuje po
    niewłaściwym odebraniu połączenia i generalnie sprawia dużo problemów?
    w nokii 6233 nigdy nie miałem problemów, a E51 kilka razy w miesiącu
    zalicza zwis.

    --
    plusz

  • 2. Data: 2009-01-14 19:54:36
    Temat: Re: konfiguracja uprawnień aplikacji w Nokii E51
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    plusz pisze:
    > E51 kilka razy w miesiącu
    > zalicza zwis.

    Oddaj do serwisu bo akurat E51 powinna działać stabilnie. E50 to była
    tragedia.
    Moi klienci chwalą sobie E51.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 3. Data: 2009-01-14 22:48:20
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > Obecnie muszę takie zezwolenie dawać przy każdym uruchomieniu i nie
    > mogę nigdzie w menu znaleźć odpowiednich ustawień

    Taki urok aplikacji w javie. Te na Symbiana nie wymagaja takich zezwolen (no
    moze na poczatku, ale pozniej sa zapamietywane).

> [...]
    > niewłaściwym odebraniu połączenia i generalnie sprawia dużo problemów?
    > w nokii 6233 nigdy nie miałem problemów, a E51 kilka razy w miesiącu

    hmmm, z moja nic takiego sie nie dzieje, czasem - rzako trzeba tylko
    poczekac az sam sie po minucie, dwoch "odwiesi".

    --
    plusz

  • 4. Data: 2009-01-15 09:09:26
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał

    > BTW. czy Symbian na każdej nokii się często wiesza (...)
    > w nokii 6233 nigdy nie miałem problemów, a E51 kilka razy w miesiącu
    > zalicza zwis.

    A możesz nam wyjaśnić co ma wspólnego wspomniana 6233 z symbianem i zaliczaniem
    zwiech? Nie chcesz chyba nam wmówić, że S40 to to samo co S60.

  • 5. Data: 2009-01-15 10:42:12
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 15 Sty, 10:09, "tomaa33" <t...@w...pl> wrote:

    > A możesz nam wyjaśnić co ma wspólnego wspomniana 6233 z symbianem i zaliczaniem
    > zwiech? Nie chcesz chyba nam wmówić, że S40 to to samo co S60.

    chcę powiedzieć, że S40 się nie wieszało tak jak Symbian :)
    tak więc jestem dość zaskoczony, bo teoretycznie powinno być bardziej
    stabilnie ze względu na lepszą możliwość obsługi wyjątków

    --
    plusz

  • 6. Data: 2009-01-15 11:43:33
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > BTW. czy Symbian na każdej nokii się często wiesza, blokuje

    Uroki Symbiana, to chyba slepa uliczka.
    Niestety telefony oparte na Windowsie juz dawno przegonily te Symbianowe
    wynalazki :)

    pozdrawiam, leszek

  • 7. Data: 2009-01-15 12:25:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    >
    > Uroki Symbiana, to chyba slepa uliczka.
    > Niestety telefony oparte na Windowsie juz dawno przegonily te Symbianowe

    rozumiem, ze uzywasz telefonu z Windowsem i chciales sie pochwalic tym
    faktem?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2009-01-15 22:59:39
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > rozumiem, ze uzywasz telefonu z Windowsem i chciales sie pochwalic tym
    > faktem?

    Ja bym raczej powiedzial ze staram sie przestrzec czytajacych przed
    natretna propaganda Nokii i wskazac ze to nie jedyny system.
    Dziwne ale wielu nie wie ze sa inne :)
    Malo jeszcze wiem o telefonach na Linuksie i troszke sie obawiam czy
    taki nie grozi koniecznoscia czytania sterty manuali jak w
    komputrostacjonarnym Linuksie kiedy tylko chcesz zrobic cos mniej
    standardowego :)
    Dlatego uwazam iz przy moim poziomie wiedzy i moich potrzebach
    najkorzystniejszy jest Windows a Symbian to juz niestety nie to.
    Z wieku chwalenia na szczescie wyroslem juz dosc dawno i nic nikomu nie
    musze udowadniac :)

    pozdrawiam, leszek

  • 9. Data: 2009-01-16 06:08:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    >
    > Uroki Symbiana, to chyba slepa uliczka.
    > Niestety telefony oparte na Windowsie juz dawno przegonily te Symbianowe

    WIndows Mobile to dopiero sklepa uliczka zeby wydajnosc odtwarzania
    multimediow mial mniejsza niz za przeproszeniem lowend SE K550

    WMowi przydalobys ie ostre odchudzanie bo teraz to 500MHz muli.
    Symbian jednak ma zdecydowanie slabszy hardware wiec to nie jest ten sam
    segment co WM.

  • 10. Data: 2009-01-16 06:10:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    >>

    > Ja bym raczej powiedzial ze staram sie przestrzec czytajacych przed
    > natretna propaganda Nokii i wskazac ze to nie jedyny system.
    > Dziwne ale wielu nie wie ze sa inne :)

    WM jest tak spieprzony ze szkoda gadac, troche ratuja protezami czyli
    TouchFlo i widgety ala Samsung tyle ze na dluzsza meta skonczys ie to
    1GHz i 3godziny na baterii. MS i HTC nie idzcie ta droga WM to slepa
    uliczka

> [...]
    > taki nie grozi koniecznoscia czytania sterty manuali jak w
    > komputrostacjonarnym Linuksie kiedy tylko chcesz zrobic cos mniej

    WM to katastrofa funkcjonalna nawet przy symbianie

> [...]
    > najkorzystniejszy jest Windows a Symbian to juz niestety nie to.
    > Z wieku chwalenia na szczescie wyroslem juz dosc dawno i nic nikomu nie

    Z symbianem radzi sobie Kowalski majac E51 z WM nie bardzo popatrz na
    nobow i ich problemy z Omnia. A i tak szczesc boze ze Omnia ma kupe
    userfriedly dodatkow do samsunga