  • 1. Data: 2011-06-10 18:04:04
    Temat: wymiana rozrzadu w Astrze 2
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Witam
    Planuje wymienic pasek rozrzadu w astrze 2 CDTI. Macie jakies sugestie
    jakie czesci kupic, co wymienic odrazu itp.

  • 2. Data: 2011-06-11 09:58:25
    Temat: Re: wymiana rozrzadu w Astrze 2
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-10 18:04, mk pisze:
    > Witam
    > Planuje wymienic pasek rozrzadu w astrze 2 CDTI. Macie jakies sugestie
    > jakie czesci kupic, co wymienic odrazu itp.

    Mam nadzieję, że nie sam.
    co najlepiej wymienić? komplet - pasek, rolki, termostat, pompę wody...
    na allegro masz komplety, do którego musisz dokupić jedynie termostat.

  • 3. Data: 2011-06-11 10:35:57
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Czy w Astrze II trzeba zdejmowac rozrzad w celu wymiany termostatu?

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-06-11 10:54:03
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-11 10:35, G Nowak pisze:

    > Czy w Astrze II trzeba zdejmowac rozrzad w celu wymiany termostatu?

    nie wiem, może być że nie potrzeba , ale termostat wymieniasz z reguły z
    rozrządem

  • 5. Data: 2011-06-11 11:00:40
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Olo* w wiadomości news:isvafc$hbd$1@news.onet.pl napisał(a):
    > nie wiem, może być że nie potrzeba , ale termostat wymieniasz z reguły z
    > rozrządem

    Czy to przypadłość silnika Astry czy to według Ciebie dobra reguła?
    Pytam bo może jestem ignorantem ale w autach które mam/miałem ~300kkm i
    więcej na fabrycznym termostacie to normalka. No kiedyś w Poldku mi się
    zaciął to zmieniłem przy okazji z 85stC na 82stC...

    Pozdr

  • 6. Data: 2011-06-11 22:39:29
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-11 11:00, Przembo pisze:

> [...]
    > więcej na fabrycznym termostacie to normalka. No kiedyś w Poldku mi się
    > zaciął to zmieniłem przy okazji z 85stC na 82stC...

    w większości aut masz termostat "pod" rozrządem i pompą wody, więc
    wymienia się raz wszystko... później np. po 5kkm walnie Ci termostat i
    musisz cały rozrząd robić od nowa (chyba, że założysz zdjęty pasek, ale
    tak to robią kowale w szopie). Gratuluję 300kkm na jednym termostacie,
    ja wolę nie ryzykować...
    ,

  • 7. Data: 2011-06-11 22:56:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-11 22:39, Olo pisze:
> [...]
    > musisz cały rozrząd robić od nowa (chyba, że założysz zdjęty pasek, ale
    > tak to robią kowale w szopie). Gratuluję 300kkm na jednym termostacie,

    Jezu, jaki stek bzdur. We wszystkich silnikach jakie miałem (fakt, same
    R4) termostat był na przeciwległym do rozrządu końcu głowicy.
    No, może w prawie wszystkich, bo nie jestem pewien 900-tki w Seicento -
    za krótko je miałem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2011-06-11 23:06:06
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    > musisz cały rozrząd robić od nowa (chyba, że założysz zdjęty pasek, ale
    > tak to robią kowale w szopie). Gratuluję 300kkm na jednym termostacie,

    co to za "wiekszosc aut"? Bo we wszystkich 11 jakie ja mialem (lub mam)
    termostat NIGDY nie byl pod rozrzadem.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-06-11 23:27:04
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    > Jezu, jaki stek bzdur. We wszystkich silnikach jakie miałem (fakt, same
    > R4) termostat był na przeciwległym do rozrządu końcu głowicy.

    Dlatego stek bzdur bo nie miałeś takiego silnika? lecz sie

  • 10. Data: 2011-06-11 23:29:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-11 23:27, Olo pisze:

    > Dlatego stek bzdur bo nie miałeś takiego silnika? lecz sie

    Wymień tę większość aut z termostatem, do którego wymiany należy rozpiąć
    rozrząd. Wtedy pogadamy.