  • 1. Data: 2009-01-02 09:28:46
    Temat: korzystanie z bramek gsm
    Od: "Jakub Osuch" <j...@s...pl>

    Witam
    Czy można używać kart sim w bramkach gsm i podłączyć do pbxa ?

  • 2. Data: 2009-01-02 10:09:31
    Temat: Re: korzystanie z bramek gsm
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 2 Jan 2009 10:28:46 +0100, "Jakub Osuch"
    <j...@s...pl> wrote:

    >Czy można używać kart sim w bramkach gsm i podłączyć do pbxa ?
    Tak.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester - Może nad morze?

  • 3. Data: 2009-01-05 07:40:47
    Od: goat <l...@g...kom>

    WAM pisze:

    > Tak.
    >
    > WAM

    jak włożysz prepaid to operatorzy lubią zablokować taką kartę :| (naruszenie
    regulaminu)

  • 4. Data: 2009-01-05 10:28:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 05 Jan 2009 08:40:47 +0100, goat <l...@g...kom>
    wrote:

    >jak włożysz prepaid to operatorzy lubią zablokować taką kartę :| (naruszenie
    regulaminu)
    O prepaid nie bylo mowy :) Jakie pytanie taka odpowiedz.

    Ja mam 2 bramki gsm w pbx - jedna z karta Plusa, nabyta w Plusie
    (kilka lat temu) z bramka Nokia. Druga nabyta na wolnym rynku, z karta
    Orange - aktywacja zakupiona z przeznaczeniem "do bramki" (okolo rok
    temu).

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc