  • 1. Data: 2002-01-21 11:36:00
    Temat: koszalin, net przez gniazdko pradu
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <a...@i...pl.nospam>

    Slyszalem ze w Koszalinie sa prowadzone testy dostepu do sieci przez linie
    energetyczne,
    wie ktos cos moze wiecej o tym?

    ceny? jakies daty? paramerty?

  • 2. Data: 2002-01-22 14:13:04
    Temat: Re: koszalin, net przez gniazdko pradu
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

    > wie ktos cos moze wiecej o tym?

    Owszem, tu jest troche.

    http://www.cire.pl/cire/serwis/kraj/1_1011681642_4_1
    132.html

    -- Kaszpir

  • 3. Data: 2002-01-22 19:54:54
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <a...@i...pl.nospam>

    serdecznie dziekuje :)
    wlasnie dzwonie do ZE, moze sie cos dowiem...

    maja nawet wydzial informatyki :O
    ale zostalem oddelegowany zeby zadzwonic potem...

  • 4. Data: 2002-01-22 23:11:07
    Od: "Daniel H." <h...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz(Amkacz)" <a...@i...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > serdecznie dziekuje :)
    > wlasnie dzwonie do ZE, moze sie cos dowiem...
    >

    > maja nawet wydzial informatyki :O
    > ale zostalem oddelegowany zeby zadzwonic potem...

    to jak czegos sie dowiesz pochwal sie na grupie :))

  • 5. Data: 2002-01-23 17:48:31
    Od: "RGBRGB" <j...@t...pl>

    Ciekawe kiedy w Kolobrzegu sie to pojawi

  • 6. Data: 2002-01-23 22:12:37
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <a...@i...pl.nospam>

    zauwaz ze w Kolobrzegu macie net w telewizji kablowej (www.tkk.pl) a my w
    koszalinie nie... nawet telewizja kablowa koszalin majaca taki sam skrot nie
    zajela se strony...

    wcale tak rozowo nie jest, koszalin to dziura niestety

  • 7. Data: 2002-01-24 11:44:19
    Od: "RGBRGB" <j...@t...pl>

    Jezeli porownywac nasza kablowke do sdi wolalbym to drogie
    zreszta widzialem jak ona dziala , byc moze cos sie polepszylo
    ale nie mialbym wielkich nadzieji na szybki transfer .

    Krzysztof

  • 8. Data: 2002-01-26 18:49:00
    Od: "Panicz" <p...@c...net.pl>

    Sama strona pokazuje jak dziala ten internet w kablowce.
    Mnie sie otwiera jakies 1 min a wp.pl czy onet.pl 3 sek.

[...]
    :
    : wcale tak rozowo nie jest, koszalin to dziura niestety

  • 9. Data: 2002-01-26 22:15:01
    Od: y...@o...arg.invalid (Lukasz Biegaj)

    Panicz <p...@c...net.pl> wrote:
    > Sama strona pokazuje jak dziala ten internet w kablowce.
    > Mnie sie otwiera jakies 1 min a wp.pl czy onet.pl 3 sek.

    To jest zwiazane z MTU i z serwerem WP - "olewa" on pakiety ICMP need to
    frag.

    --
    Lukasz Biegaj * http://www.lukasz.biegaj.net/ * y...@o...arg ROT13