  • 1. Data: 2002-01-18 21:42:39
    Temat: polaczenia providerow
    Od: Darek Sionek <p...@p...fm>

    Witam
    mam pytanie bo nie moglem sie doszukac. Czy na www.ripe.net znajde
    gdzies jakie polaczenia do np. ebone albo telii ma dany provider ?

    --
    Darek
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2002-01-19 01:51:25
    Temat: Re: polaczenia providerow
    Od: Marek Iwanejko <m...@h...elka.pw.edu.pl>

    Darek Sionek <p...@p...fm> wrote:
    > mam pytanie bo nie moglem sie doszukac. Czy na www.ripe.net znajde
    > gdzies jakie polaczenia do np. ebone albo telii ma dany provider ?

    Takich danych w RIPE raczej nie znajdziesz, wiec predzej poszukaj
    na stronach www danego providera.

    Tak w ogole to sama informacja na temat maksymalnej przepustowosci
    lacza zagranicznego w przypadku jak jestes malym klientem
    (tzn. nie potrzebujesz np. lacza 32Mb/s) jest troche bezuzyteczna -
    - co z tego, ze jakis ISP bedzie mial XX Mb/s jesli lacze bedzie
    przeciazone.
    Bardziej miarodajna bedzie informacja nt. wykorzystania tego lacza
    (np. procentowo, albo przepustowosc max i ruch sredni).

    pozdr,
    m.

  • 3. Data: 2002-01-19 22:44:17
    Od: "Dominik cigalski" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:a2a84i$oac$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Takich danych w RIPE raczej nie znajdziesz, wiec predzej poszukaj
    > na stronach www danego providera.

    A co z analiza export import poszczegolnych AS'ow?

    Pozdr,

    Dominik

  • 4. Data: 2002-01-20 12:23:56
    Od: Marek Iwanejko <m...@h...elka.pw.edu.pl>

    Dominik cigalski <d...@p...onet.pl> wrote:
    > U?ytkownik "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:a2a84i$oac$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > A co z analiza export import poszczegolnych AS'ow?

    Przepustowosci i aktualnego obciazenia tam przeciez nie znajdziesz.
    Tak postawione pytanie Darka wskazuje na chec uzyskania informacji
    o konkterntym polaczeniu np. ISP X->ebone, ISP X->telia.

    pozdr,
    m.

  • 5. Data: 2002-01-20 16:56:00
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    Marek Iwanejko napłodził(a):

    > Przepustowosci i aktualnego obciazenia tam przeciez nie
    > znajdziesz. Tak postawione pytanie Darka wskazuje na chec
    > uzyskania informacji o konkterntym polaczeniu np. ISP X->ebone,
    > ISP X->telia.

    informations SUPA tajne :) nikt sie nie przyzna ze ma za malo - np TPSA
    :)

    --
    Pozdrawiam.

    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://kiti.pulse.pdi.net/707
    http://ut-to.kopnet.gliwice.pl
    0-608-104-855 654-47-06 Piotrek

  • 6. Data: 2002-01-20 16:56:05
    Od: Darek Sionek <p...@p...fm>

> [...]
    > Tak postawione pytanie Darka wskazuje na chec uzyskania informacji
    > o konkterntym polaczeniu np. ISP X->ebone, ISP X->telia.

    dokladnie. bede mial lacze z warszawskiej firmy Atcom i jestem ciekaw
    ich polaczen. Mam informacje od nich ale chcialem je zweryfikowac :)

    --
    Darek Sionek
    p...@p...fm