  • 1. Data: 2002-01-21 23:53:32
    Temat: koszalin ownz?
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <a...@i...pl.nospam>

    z.szcz-srd.do.szcz-r1.tpnet.pl (213.25.5.165) - czyli pierwszy router na
    drodze do internetu wiekszosci ludzi z koszalina...
    jest w tym ( http://vvv.pl/~amkacz/l33t.txt ) stanie od 6 godzin,
    dzieje sie to co pare dni...
    wtf?
    ciekawe ktory to juz raz porobuje wyslac tego posta? 100?

  • 2. Data: 2002-01-22 09:59:47
    Temat: Re: koszalin ownz?
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    "Mateusz(Amkacz)" wrote:

> [...]
    > dzieje sie to co pare dni...
    > wtf?
    > ciekawe ktory to juz raz porobuje wyslac tego posta? 100?

    ja tam zawsze bedac w domu w Koszalinie mam problemy z 0202122
    na pewno nie jest to wina linku modemowego tylko wlasnie gate 8-(

    teraz juz sie nie musze martwic bo nie mam u rodzicow rozmow na out....

    --
    \_/
    mo0! ( _ ) -(_)-

  • 3. Data: 2002-01-24 11:43:03
    Od: Grzegorz Krolikowski <z...@c...irc.pl>

    Adam Obszynski <a...@f...pl> napisał(a):

    > ja tam zawsze bedac w domu w Koszalinie mam problemy z 0202122
    > na pewno nie jest to wina linku modemowego tylko wlasnie gate 8-(

    ztcw, od początku stycznia niestabilnie pracował w/w router tpsa i przez
    to były takie dziwne sytuacje. zastanawiające jest to, że router ten
    został wymieniony na nowy dnia 14 stycznia (ponoć) a sieć nadal się
    dziwnie zachowuje. choć trzeba przyznać, że jest trochę lepiej :)

    --
    Grzegorz Królikowski - z...@f...chojnice.pl - http://zajceff.de
    GCS d- s-:- a-- C++ BL++ P+ L++ E---- W++ N++ PS+ X+ R- tv+ b h r--