  • 1. Data: 2011-06-01 07:30:52
    Temat: kotki Nadarzyn-Kamieńsk na DK nr 8
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Witam,
    Jak się przedstawia popołudniami (godz. 14-18) sytuacja na tym odcinku w
    zakresie jazdy (czy są korki i jakie- stojące czy "jadące")
    Ile czasu może zająć przejechanie tego odcinka w tych godzinach w tym
    kierunku.
    Podziękowania!>
    T.

  • 2. Data: 2011-06-01 08:39:59
    Temat: Re: kotki Nadarzyn-Kamieńsk na DK nr 8
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.06.2011 07:30, Tomek pisze:
> [...]
    > zakresie jazdy (czy są korki i jakie- stojące czy "jadące")
    > Ile czasu może zająć przejechanie tego odcinka w tych godzinach w tym

    Jak można taką podpuchę w temacie dawać ;->

  • 3. Data: 2011-06-01 08:51:00
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > zakresie jazdy (czy są korki i jakie- stojące czy "jadące")
    > Ile czasu może zająć przejechanie tego odcinka w tych godzinach w tym

    jechałem tamtędy niedawno i była MASAKRA!!!
    wracalem o 2 w nocy tą trasą i też bez rewelacji
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2011-06-01 09:07:30
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jechałem tamtędy niedawno i była MASAKRA!!!
    > wracalem o 2 w nocy tą trasą i też bez rewelacji
    > pzdr
    > GL

    Gorące podziękowania.
    Ja jechałem w marcu w kier na południe ok. 18
    w Nadarzynie to był korek posuwający się.
    Wracałem w kier W-wy ok. 2 w nocy - dało
    się jechać 60-70 km/h. Zatem po Twojej
    informacji raczej jazda w środku nocy.
    Tomek.

  • 5. Data: 2011-06-01 09:08:23
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:is4mrv$kru$2@inews.gazeta.pl...
    > Jak można taką podpuchę w temacie dawać ;->

    A co masz na myśli??
    Jaka "podpucha"??
    Może ktoś ma CB-Radio i zna sytuację.
    Ja nie mam.
    Tomek.

  • 6. Data: 2011-06-01 09:14:21
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.06.2011 09:08, Tomek pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > w wiadomości news:is4mrv$kru$2@inews.gazeta.pl...
    >
    > A co masz na myśli??
    > Jaka "podpucha"??

    Kotki - miaaaau!

  • 7. Data: 2011-06-01 11:59:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.06.2011 Tomek <m...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > Ja jechałem w marcu w kier na południe ok. 18
    > w Nadarzynie to był korek posuwający się.
    > Wracałem w kier W-wy ok. 2 w nocy - dało

    Uwaga, w środku gdzieś przy Rawie policja łapie radarem. Jest może z
    kilometr nieremontowanego odcinka - po wyjechaniu ze zwężenia wyprzedziłem
    jakąś rozpadającą się wannę, za którą całe zwężenie toczyłęm się 40km/h,
    zjechałem na prawy pas i za chwilę z krzaków wypada policjant. Szczęka mi
    opadła, że to o mnie chodzi, bo od kilkudziesięciu sekund się toczyłem
    70-80 prawym pasem (na horyzoncie już zwężka i korek przed nią). A oni mi
    na to, że mnie wyłowili pół kilometra wcześniej przy wyprzedzaniu
    ciężarówki, bo taki fajny laserowy miernik mają. No i tak się biznes toczy.
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2011-06-01 14:40:41

    A sprawdź na www.targeo.pl