  • 1. Data: 2012-09-04 09:32:39
    Temat: krolowa sklonowanych owiec... albo parking na przejezdzie kolejowym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Powiedzcie mi - jaką sklonowaną owcą trzeba być, żeby stanąć na
    przejeździe kolejowym, żeby wypuścić pasażera?

    Dzisiaj właśnie takie coś spotkałem w postaci blondie za kierownicą
    jakiegoś kompaktowego Mercedesa A (WPR 17808) na przejeździe w Nowej Wsi
    pod Pruszkowem.

    Chyba wreszcie się wkurzę i skorzystam z tego, że sobie trasy nagrywam
    (Nokia N8 robi zaskakująco dobre nagrania).

  • 2. Data: 2012-09-04 10:03:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >Powiedzcie mi - jaką sklonowaną owcą trzeba być, żeby stanąć na
    >przejeździe kolejowym, żeby wypuścić pasażera?

    Strzezonym, niestrzezonym, recznym, automatycznym ?

    W sumie - ryzyko w dobra pogode znikome, a przynajmniej inni zwolnia.

    J.

  • 3. Data: 2012-09-04 10:26:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2012 10:03, J.F pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > Strzezonym, niestrzezonym, recznym, automatycznym ?

    Niestrzeżonym.

    > W sumie - ryzyko w dobra pogode znikome, a przynajmniej inni zwolnia.

    Jesteś dziwnie niekonsekwentny... Przecież wtedy mógł nagle nadjechać
    pociąg! Toż to sprowadzanie bezpośredniego ryzyka katastrofy! ;->

  • 4. Data: 2012-09-04 10:42:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Niestrzeżonym.

    >Jesteś dziwnie niekonsekwentny... Przecież wtedy mógł nagle nadjechać
    >pociąg! Toż to sprowadzanie bezpośredniego ryzyka katastrofy! ;->

    we mgle, bez widocznosci - owszem. Jakby wiedziala ze jej czesto
    samochod gasnie i trudno zapala - owszem.
    Ale tak normalnie ? Zatrzymujesz, wypuszczasz, ruszasz, a w razie
    awarii jest ciagle dwoch ludzi do pchania.

    Poza tym ... jakiej katastrofy, ryzyko spowodowania katastrofy
    kolejowej osobowka jest bliskie zeru, a jeszcze musisz wykazac ze tym
    torem jezdza pociagi osobowe :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-09-04 10:55:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2012 10:42, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym ... jakiej katastrofy, ryzyko spowodowania katastrofy kolejowej
    > osobowka jest bliskie zeru, a jeszcze musisz wykazac ze tym torem jezdza

    Słyszałeś kiedyś o takim wynalazku jak "sarkazm"?

  • 6. Data: 2012-09-04 11:03:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 04 Sep 2012 09:32:39 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > Chyba wreszcie się wkurzę i skorzystam z tego, że sobie trasy nagrywam
    > (Nokia N8 robi zaskakująco dobre nagrania).

    pics or it didn't happen :-)

  • 7. Data: 2012-09-04 18:05:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Powiedzcie mi - jaką sklonowaną owcą trzeba być, żeby stanąć na
    >przejeździe kolejowym, żeby wypuścić pasażera?

    Pewnie podobną do tej, co zaparkowała tak:

    http://www.pixhost.org/show/1588/13958184_dsc_0168.j
    pg

    albo tak:

    http://www.pixhost.org/show/1588/13958204_412227_420
    222731337721_1125200896_o.jpg
    http://www.pixhost.org/show/1588/13958205_461958_420
    228504670477_1951178666_o.jpg

    Ta druga zresztą uważa to za normalne:

    http://www.tvnwarszawa.pl/absurdy,news,zostawil-troc
    he-miejsca,31521.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2012-09-04 23:20:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2012 11:03, Tomasz Pyra pisze:

    > pics or it didn't happen :-)

    Mówisz i masz:

    http://w775.wrzuta.pl/obraz/4NwTkwXHSqm/krowa_w_merc
    u_wypasajaca_sie_na_przejezdzie