  • 1. Data: 2017-03-14 17:28:50
    Temat: kto to jest robert zemła i adam wysocki?
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam za śmiałość, ja taki debil wśród takich europejskich elit,
    ale co to za europejscy przyjaciele robert zemła i adam wysocki? chłopcy
    jak ciągną to są strasznie nerwowi, spisuję ich ideały, a oni się
    denerwują... czy ta przyjaźń sięga jeszcze czasów politechniki
    warszawskiej? a czy robert zemła i adam wysocki ciągną też liderom
    pieńkowski i wnuczek no i oczywiście donald tusk?
    P.S.
    po co mi to zapyta europa? bo jestem ciekawy...
    P.S.2
    a był jeszcze jakiś europejski komandos, donek69bronek - czy to wszystko
    są moi przyklejani koledzy z politechniki warszawskiej? chętnie bym
    pogadał o tamtych czasach :O)

  • 2. Data: 2017-03-14 18:58:51
    Temat: Re: kto to jest robert zemła i adam wysocki?
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał:

    > a był jeszcze jakiś europejski komandos, donek69bronek - czy to wszystko
    > są moi przyklejani koledzy z politechniki warszawskiej?

    Karolu zajmij się lepiej wprowadzaniem nowych modeli kabelków.

    Żeby było w temacie grupy, masz tu kalkulatorek:
    http://www.dl7kwb.de/downloads.html

  • 3. Data: 2017-03-14 19:09:03
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie no czuję niedosyt!
    weź się przedstaw!
    a może chciałbyś dopisać się do OLMW?

  • 4. Data: 2017-03-14 21:22:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Żeby było w temacie grupy, masz tu kalkulatorek:
    > http://www.dl7kwb.de/downloads.html

    no to teraz weźmie i popsuje.

  • 5. Data: 2017-03-15 17:24:56
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    noooo... powiem szczerze, że nie ma gorszej roboty niż naprawianie
    drukarek komputerowych... to dopiero szambo...

  • 6. Data: 2017-03-15 19:44:57
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a przepraszam, naprawę drukarek bije napawa laptopów... peowskie szabo...

  • 7. Data: 2017-03-17 16:52:07
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dostałem dziś ciekawego maila:
    "Nie syp spamem na pl.misc.elektronika. Inaczej zdejme ci wszystkie
    aukcje. "
    kto z grupy mógłby się za nim kryć?

  • 8. Data: 2017-03-17 17:00:17
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-03-15 o 17:24, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > noooo... powiem szczerze, że nie ma gorszej roboty niż naprawianie
    > drukarek komputerowych... to dopiero szambo...

    A których drukarek? Laserowych, atramentowych, igłówek czy znakowych?

    Ostatnio nawet widziałem 25-letnie elektryczne maszyny do pisania Facit,
    podłączone przez RS-232 do kompa jako drukarki znakowe, śmigają świetnie
    pisząc faktury VAT.

  • 9. Data: 2017-03-17 17:03:51
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zgaduję, że nie masz pojęcia o czym piszesz, ja przeszedłem szkołę
    napraw drukarek przeznaczonych do drukowania 10 stron na tydzień, które
    były obciążone wydrukami po 1000 stron dziennie... miałem naprawiać je
    sznurkiem i klejem do klejarki... zraziłem się do tego i do liderów...

  • 10. Data: 2017-03-17 17:06:04
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 17.03.2017 o 16:52, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > dostałem dziś ciekawego maila:
    > "Nie syp spamem na pl.misc.elektronika. Inaczej zdejme ci wszystkie
    > aukcje. "
    > kto z grupy mógłby się za nim kryć?

    ja ! ja ! Mnie wybierz !