  • 1. Data: 2012-03-14 08:51:40
    Temat: który silnik 1,9 TDI czy 2.0 TDI VW
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    Witam

    planuje kupić dostawczaka na 99% procent bedzie to T4 lub T5 - i teraz
    szukac 1,9 czy 2.0 - jezdzilem takim 1,9 105 koni trochę dla mnie mulasty
    ale spalanie bylo rewelacyjne - z 2.0 nie mam doswiadczenia żadnego

    Poprosze o rade

    http://decore-meble.pl
    Meble Gabi

  • 2. Data: 2012-03-14 09:18:32
    Temat: Re: który silnik 1,9 TDI czy 2.0 TDI VW
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-14 08:51, rt pisze:
> [...]
    > szukac 1,9 czy 2.0 - jezdzilem takim 1,9 105 koni trochę dla mnie mulasty
    > ale spalanie bylo rewelacyjne - z 2.0 nie mam doswiadczenia żadnego

    W t4 2,0TDI nie było. 1,9TDI i 2,5TDI to tak. W T5 1,9TDI jak i 2,0TDI
    oraz 2,5TDI też są. Dobry motor to 2,5TDI R5 (dużo lepszy niż V6, które
    to miały spore problemy). O 2,0TDI napisano już wszystko. Podobno lepszy
    jest ten 170KM niż 140KM. Wybór jest spory.

  • 3. Data: 2012-03-14 09:23:05
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-14 09:18, Kamil 'Model' pisze:

> [...]
    > to miały spore problemy). O 2,0TDI napisano już wszystko. Podobno lepszy
    > jest ten 170KM niż 140KM. Wybór jest spory.

    W t4 szukaj 2,5TDI z kodem silnika AHY lub AXG. Mają one 150kucy i to
    już się całkiem dobrze odpycha...

  • 4. Data: 2012-03-14 11:48:19
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-03-14 09:18, Kamil 'Model' pisze:
    > O 2,0TDI napisano już wszystko. Podobno lepszy
    > jest ten 170KM niż 140KM. Wybór jest spory.

    podobno to samochody rozdają ;)
    jak ja kupowałem to lepszy był ten 140KM :)
    Wydaje mi się że jak to wszystkie samochody skręcone do 180kkm - psują
    się przy 180.000km ;) mój ma na razie 235000km, przy kupnie miał 180kkm,
    za wiele nie mogę powiedzieć bo na razie nic się nie zepsuło, ale
    zgodnie z zapewnieniami wszystkich dookoła odkładam pieniądze na
    naprawę. Jeżeli będę nim jeździł równie często jak teraz to pogadamy za
    jakieś 3 lata- będzie miał wtedy ok 380.000km...

    Lukasz

  • 5. Data: 2012-03-14 12:14:36
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-14 11:48, Lukasz pisze:

> [...]
    > naprawę. Jeżeli będę nim jeździł równie często jak teraz to pogadamy za
    > jakieś 3 lata- będzie miał wtedy ok 380.000km...

    Napisałem tylko to co sam przeczytałem na forum VW. Nie wiem o jakie
    roczniki dokładnie chodzi, ale ten silnik 170KM (bodajże BMN, może
    pomyliłem oznaczenie, nie pamiętam dokładnie a nie chce mi się szukać)
    ma wyeliminowane sporo błędów pierwszego 2,0TDI. Wolałbym kupić T4 z
    końca produkcji ze sprawdzonym silnikiem 2,5TDI 150KM.