  • 1. Data: 2011-10-26 09:21:27
    Temat: ktoś coś o spalaniu pisał?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tu korek, tam korek, potem światła zepsute i megakorek.

    Efekt:

    5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

    MJ

  • 2. Data: 2011-10-26 09:24:42
    Temat: Re: ktoś coś o spalaniu pisał?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.10.2011 09:21, Michal Jankowski pisze:
    > Tu korek, tam korek, potem światła zepsute i megakorek.
    >
    > Efekt:
    >
    > 5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

    Chcesz kupić skuter? ;)

  • 3. Data: 2011-10-26 09:30:31
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 26.10.2011 09:21, Michal Jankowski pisze:
    > Tu korek, tam korek, potem światła zepsute i megakorek.
    >
    > Efekt:
    >
    > 5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km
    >
    > MJ

    czyli jakieś 0,7 litra paliwa, ~5zł, więcej niż bilet na autobus.

    p.s.
    Czy ktoś z PMSowiczów nosi się z zamiarem przeróbki samochodu na
    elektryczny?

  • 4. Data: 2011-10-26 09:37:24
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Albercik" <> napisał w wiadomości ...

    > Czy ktoś z PMSowiczów nosi się z zamiarem przeróbki samochodu na
    > elektryczny?

    Co się szczypiesz: bądź pierwszy :)
    A potem wyjaśnij tu na podstawie własnych doświadczeń
    dlaczego w polskich warunkach, zwłaszcza klimatycznych
    zupełnie się to nie opłaca...

  • 5. Data: 2011-10-26 09:44:52
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 26 Paź, 09:37, "Tadeusz" <t...@s...onet.pl> wrote:

    > Co się szczypiesz: bądź pierwszy :)
    > A potem wyjaśnij tu na podstawie własnych doświadczeń
    > dlaczego w polskich warunkach, zwłaszcza klimatycznych
    > zupełnie się to nie opłaca...

    EEE tam, wiosna, lato, jesień zima może się opłacać ;) Nawet teraz
    można jeszcze jeździć bez ogrzewania.

    Malara przerobić na elektrykę i tyle :)

    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2011-10-26 09:48:12
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On śro, 26 paź 2011 09:21:27 in article news:<kjzsjmg9q14.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl>
    Michal Jankowski wrote:
    > Tu korek, tam korek, potem światła zepsute i megakorek.
    >
    > Efekt:
    >
    > 5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

    W czarny piątek we Wrocławiu 21.11.2008 miałem 2 km/h i > 50l/100km
    http://wielun.biz/viewtopic.php?t=6644&start=0&sid=b
    7d25d539d692093fd4567de570a6e44

  • 7. Data: 2011-10-26 09:50:09
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Tu korek, tam korek, potem światła zepsute i megakorek.
    >
    > Efekt:
    >
    > 5 km, 35 minut, 14.1 l/100 km

    Ale chwalisz sie, ze tak malo czy zalisz, ze tak duzo?

    Ja jezdze czesto parokilometrowe odcinki bez korkow, ale za to zwykle z
    nierozgrzanym silnikiem i bym sie cieszyl, gdybym sie miescil w 20 l/100 km.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 8. Data: 2011-10-26 09:59:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 26 Oct 2011 09:37:24 +0200, Tadeusz

    > Co się szczypiesz: bądź pierwszy :)
    > A potem wyjaśnij tu na podstawie własnych doświadczeń
    > dlaczego w polskich warunkach, zwłaszcza klimatycznych
    > zupełnie się to nie opłaca...

    Jest coś takiego jak Webasto (ew. Eberspacher). 4,2 kW piecyk po 20
    minutach pracy, przy 8 stopniach powietrza na zewnątrz, masz w samochodzie
    20oC a jeszcze z 5 minut można ciepłym podmuchać bez pracy pieca. Zużycie
    paliwa: 0,6L/h Pb/ON, przy czym odnoszę się tutaj do ogrzania około 3-5L
    płynu z całego obiegu silnika spalinowego. Tzn. na podstawie doświadczeń z
    mojego auta. Myślę, że w elektryku mogłoby być płynu zdecydowanie mniej, a
    więc lepsza skuteczność grzania tudzież niższe koszty utrzymania ogrzania
    kabiny.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 9. Data: 2011-10-26 10:03:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Wednesday, October 26, 2011, 9:48:12 AM, you wrote:

    > W czarny piątek we Wrocławiu 21.11.2008 miałem 2 km/h i > 50l/100km
    > http://wielun.biz/viewtopic.php?t=6644&start=0&sid=b
    7d25d539d692093fd4567de570a6e44

    Co Ty opowiadasz? Przecież we Wrocławiu nigdy skrzyżowania się nie
    klinczują i nikt na zielonym nie stoi a na czerwonym nie jedzie.
    Zapamiętaj to sobie, bo jak będziesz szerzył wrogą propagandę, to
    spodziewaj się tu linczu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-10-26 10:20:45
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" <> napisał w wiadomości ...

    > Jest coś takiego jak Webasto

    ogrzewanie to pikuś :) choć jak szukamy oszczędności
    to bardzo jestem ciekaw kiedy montaż webasto
    za ładne parę tysiaków się zwróci? :)
    a tym bardziej zacznie na siebie zarabiać? :)

    Chodzi mi głównie o ogólną sprawność akumulatorów
    w chłodzie lub zimnie (powiedzmy w Suwałkach czy Zakopanem),
    koszty ładowania i ich wymiany a najbardziej o sam
    komfort użytkowania, gdy masz się cały czas zastanawiać
    kiedy elektrobryka zdechnie i czy dojedziesz tam gdzie pilnie
    potrzebujesz dotrzeć