  • Data: 2011-10-05 19:09:48
    Temat: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi o doświadczenia z nalewkami założonymi do zwykłego,
    kilkunastoletniego samochodu niskiej klasy o stosunkowo niewysokiej mocy.
    Ja wiem, ze to PMS ale może uda sie utrzymać wątek wsórd tych co faktycznie
    mieli jakieś osobiste doświadczenia, a nie mają tylko bajkopisarskie
    umiejętności.

    ps. tylko prosze nie wracajmy do PRLu a rozmawiajmy o dzisiejszych oponach.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl