  • Data: 2011-10-05 21:15:50
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.10.2011 19:09, Kuba (aka cita) pisze:
    > Chodzi mi o doświadczenia z nalewkami założonymi do zwykłego,
    > kilkunastoletniego samochodu niskiej klasy o stosunkowo niewysokiej mocy.
    > Ja wiem, ze to PMS ale może uda sie utrzymać wątek wsórd tych co
    > faktycznie mieli jakieś osobiste doświadczenia, a nie mają tylko
    > bajkopisarskie umiejętności.
    >
    > ps. tylko prosze nie wracajmy do PRLu a rozmawiajmy o dzisiejszych oponach.

    Zapewne zostanę zjechany że jestem nie dość że samobójcą to jeszcze
    mordercą...

    Mam na przodzie "nadlewki" glob guma 205 55r16 w 150konnym samochodzie.
    Jak by tego było mało są to zimówki, a ja na nich jeżdżę cały rok. Co do
    prędkości to staram sie 150 nie przekraczać, ale sporadycznie 190 na
    nich jechałem. Jeżeli chodzi o przyczepność jest OK, jak to zimówka w
    lecie, potrafi zapiszczeć na ciaśniejszym zakręcie, ale podczas
    normalnej jazdy, czy nawet mocniejszego hamowania nie zdarzyło mi się
    aby się włączył jakiś system bezpieczeństwa(ABS/ESP/ASR). W zimie było
    OK, zdecydowanie lepiej niż 4ro letnie micheliny pilot alpin!

    Oczywiście żadna opona mi się nie rozleciała, bieżnika nie zgubiłem, nic
    nie strzeliło itp..