  • 1. Data: 2017-04-05 03:13:59
    Temat: ktoś zna ten sklep ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    www.maplin.co.uk

    Jakieś mają dziwnie niskie ceny na niektóre rzeczy.
    Kupował ktoś tam ?

  • 2. Data: 2017-04-05 03:18:41
    Temat: Re: ktoś zna ten sklep ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    zapomniałem napisać :
    chcę sobie tam kupić ten gadżet :

    http://www.maplin.co.uk/p/usb-controlled-robotic-arm
    -construction-kit-a37jn

    Wiem, że to zabawka - ale właśnie postanowiłem sobie zrobić prezent na
    urodziny, i od tego zacząć zabawę z robotyką :)
    No a u nas toto kosztuje prawie 2x drożej w zestawie z USB.
    I to bez kosztów wysyłki, która w Maplinie jest w cenie.

    No to kuśwa - co tak tanio ??

  • 3. Data: 2017-04-05 08:31:33
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 05/04/2017 02:13, sundayman wrote:
    > www.maplin.co.uk
    >
    > Jakieś mają dziwnie niskie ceny na niektóre rzeczy.
    > Kupował ktoś tam ?

    Maplin to najwieksza siec sklepów w UK z elektroniką dla majsterkowiczów.
    Niektóre sklepy mają jeszcze sekcje z elementami ... ale już coraz mniej.

    c.

    ---

  • 4. Data: 2017-04-05 09:55:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 03:18, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Wiem, że to zabawka - ale właśnie postanowiłem sobie zrobić prezent na
    > urodziny, i od tego zacząć zabawę z robotyką :)

    hmm.. chyba taki sobie pomysł:

    "Easy put together but very cheaply made. No feedback from motors (not
    step motors) not even micro switches, this means the gears crunch when
    moved to far thus won't last long before teeth are knocked of the cogs.
    As no feedback and not step motors, the programmability of it will be
    very basic and unable to complete tasks precisely. You get what you pay
    for so only myself to blame, although the USB interface will come in handy."

    Fajnie jakby były krokowe, bo wtedy można by zaprogramować jakieś
    sekwencje a tak to będzie przypadek gdzie się znajdzie ramię.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-04-05 19:11:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >na urodziny, i od tego zacząć zabawę z robotyką :)
    >No a u nas toto kosztuje prawie 2x drożej w zestawie z USB.

    Gdzie u nas ? Na allegro widzialem po ~200zl

    >I to bez kosztów wysyłki, która w Maplinie jest w cenie.

    Do Polski tez ?

    >No to kuśwa - co tak tanio ??

    Zarabiaja na bateriach :-)

    P.S. Ciekawe kto czuwa - rano bylo 34.90, teraz juz 39.90 funta.

    Przyznac sie koledzy - kto zamowil ? :-)

    A moze nie trzeba bylo zamawiac, wystarczy ze duzo osob obejrzalo i
    cena automagicznie sie podniosla :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-04-05 19:32:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Fajnie jakby były krokowe, bo wtedy można by zaprogramować jakieś
    > sekwencje a tak to będzie przypadek gdzie się znajdzie ramię.

    Panie, ja do zabawki to chcę :)
    Przecież do niczego sensownego to się nie nadaje.

    Ale urodziny mam zaraz - to sobie postawię i będę przenosić ciasteczka z
    talerzyka na talerzyk :)
    Poza tym będzie fajnie wyglądać na "biurku szefa" :D

  • 7. Data: 2017-04-05 19:34:48
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Gdzie u nas ? Na allegro widzialem po ~200zl

    Na allegro jest po 170, ale bez interfejsu USB, który osobno kosztuje
    120 jakoś.

    > Do Polski tez ?

    Na ebay mają aukcje i do PL wysyłka jest chyba 5-7 funtów, więc i tak tanio.

    > P.S. Ciekawe kto czuwa - rano bylo 34.90, teraz juz 39.90 funta.]

    no kuśwa, żarty se robicie ??
    Oddacie mi tera te 5 funciaków !

  • 8. Data: 2017-04-05 20:23:51
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 05.04.2017 o 03:18, sundayman pisze:
> [...]
    > No a u nas toto kosztuje prawie 2x drożej w zestawie z USB.
    > I to bez kosztów wysyłki, która w Maplinie jest w cenie.

    Firma, która to zamówiła zbankrutowała i pozbywają się leżaków magazynowych?

  • 9. Data: 2017-04-05 20:50:05
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Jakieś jaja są z nimi.

    Jak napisałem maila z pytaniem jak się zarejestrować jako firma, bo chcę
    fakturę, to mi napisali, że jak podam numer zamówienia to wystawią fakturę.

    To napisałem, że jeszcze nie mam zamówienia, bo najpierw bym się chciał
    zarejestrować jako firma, żeby normalnie kupić bez VAT itp.

    To mi odpisali;

    I am sorry to advise that we do not currently ship to overseas destinations

    We can only dispatch orders to the UK and Ireland and therefore are
    unable to help with your request on this occasion.

    no to kuśwa jakieś jaja są.

  • 10. Data: 2017-04-05 20:56:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    A chux im w tą anglosaską dupę :)
    Kupiłem se na Allegro. Będę miał za to i USB i guziczki.

    Won z angolami z UE !!