  • 1. Data: 2014-03-07 20:21:46
    Temat: kupie 2t
    Od: zurek-biker <moto._.bike@_NOSPAM_wp.pl>

    kupie honde cr 250 lub 500 lub kawasaki kx 250 lub 500 suzuki rm 250 400
    465 lub 500 oraz yamahe yz moto w 2t tylko najlepiej stare tak do 1990
    roku poszukuje tak ze suzuki rg500 w calosci lub czesci honde nsr400
    poprostu stare w 2t ale tylko japonskie wiecei info pisz na email
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2014-03-07 20:47:09
    Temat: Re: kupie 2t
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-03-07 20:21, zurek-biker się wysrał:

> [...]
    > roku poszukuje tak ze suzuki rg500 w calosci lub czesci honde nsr400
    > poprostu stare w 2t ale tylko japonskie wiecei info pisz na email

    Mam ochotę napisać o więcej. Toż to lepsze jak wizyta w salonie
    sado-maso ;-)

    zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2014-03-08 12:34:23
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    A teraz po polsku proszę.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-03-08 18:00:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-08 12:34, Szymon Machel pisze:
    > A teraz po polsku proszę.
    >
    > ---

    Chlopczyk sie chwali jakie zlomy sobie kupi gdy dostanie kieszonkowe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2014-03-08 23:49:22
    Od: N1 <s...@v...pl>

    A po co mu tyle motocykli na raz?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2014-03-09 11:01:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 08 Mar 2014 23:49:22 +0100 osobnik zwany N1 napisał:

    > A po co mu tyle motocykli na raz?

    bo musi uzbierać 2 tony :)

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 7. Data: 2014-03-20 10:43:45
    Od: zurek-biker <moto._.bike@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    jak masz to co chce to pisz a jak nie masz to nie pisz

    I nie rób z siebie idiot złomu nie zbieram bo nie musze

  • 8. Data: 2014-03-20 13:56:23
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu piątek, 7 marca 2014 20:21:46 UTC+1 użytkownik zurek-biker napisał:
> [...]
    >
    > roku poszukuje tak ze suzuki rg500 w calosci lub czesci honde nsr400
    >
    > poprostu stare w 2t ale tylko japonskie wiecei info pisz na email

    Te maszyny mają za dużo zadzu...