  • 1. Data: 2014-03-10 14:19:32
    Temat: Yamaha DT 50 do 2500 tys zł
    Od: hugo1209 <abc20071996@_NOSPAM_wp.pl>

    Chcę rozpocząc przygode z crossem , zastanawiam sie na Yamaha DT 50 , chce
    kupic tak do 2500 ale nie znam sie czy jest dobry stan itd , moze
    doradzicie cos ? z gory dzieki

  • 2. Data: 2014-03-10 15:33:09
    Temat: Re: Yamaha DT 50 do 2500 tys z?
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-03-10 14:19, hugo1209 pisze:
    > Chcę rozpocząc przygode z crossem , zastanawiam sie na Yamaha DT 50 ,
    > chce kupic tak do 2500 ale nie znam sie czy jest dobry stan itd , moze
    > doradzicie cos ? z gory dzieki

    Weź jakiegoś znajomego do zakupu co się zna. Za bardzo nie cuduj, bo za
    2,5 tysia to funkiel noofke niesmiganą nie przytulisz... Kupuj i
    zaczynaj przygodę;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 3. Data: 2014-03-10 15:57:41
    Temat: Re: Yamaha DT 50 do 2500 tys zďż˝
    Od: hugo1209 <abc20071996@_NOSPAM_wp.pl>

    A czy znajdzie sie jakas DT w dobrym stanie w tym przedziale cenowym ?

  • 4. Data: 2014-03-10 16:21:35
    Od: hugo1209 <abc20071996@_NOSPAM_wp.pl>

    http://tablica.pl/oferta/sprzedam-yamaha-dt-50-CID5-
    ID54bZp.html#bb25f5dbda
    czy warto przyjrzec sie blizej tej dt ?

  • 5. Data: 2014-03-10 18:23:53
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "hugo1209" <abc20071996@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > http://tablica.pl/oferta/sprzedam-yamaha-dt-50-CID5-
    ID54bZp.html#bb25f5dbda
    > czy warto przyjrzec sie blizej tej dt ?

    Na dzien dobry +600 jak chesz to zarejestrowac.
    Plus to co trzeba wymienic, co jest zuzyte i zajechane (np lancuch i
    zebatki, bo jakos tak wisi) i to co jest wymiana eksploatacyjna, czyli co
    najmniej olej.
    Czyli plus znow kilka stowek.

    Tmek