  • 1. Data: 2013-07-26 00:03:31
    Temat: kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    przebojow z kupnem zlomu cd ;)
    pacjent to mondelo Mk2 - rocznik `97 vg vin mial byc sedan a nie heczbek :)
    :D i kolor zielony - a przyjechal na miejsce ogledzin brazowy :) juz jest
    dobrze - ale przynajmniej wg vinu to nie angol... :D LOL

    btw - ktos wie w jakiej jednostce policji zglosic ingerencje w pole numerowe
    :D ? taki kurwa lekko zlozliwy zart... :D

    golym okiem niedzialajacy licznik, przelacznik szyb od pasazera [ o tym
    sprzedajacy powiedzial w ogloszeniu] - i potezny wyciek ze skrzyni [ o tym
    ani slowa] :) a w zasadzie zaslanianie sie ze cieknie bo to woda - auto umyl
    akurat :d LOL

    a na kanale...
    szatan, ogorki i pozoga :D cena samych czesci nowych do wymiany z rozrzadem
    to kolo 2000 :) :P

    no to zaczynamy wyliczanke... do wymiany - chlodnica klimy i wody bo pogiete
    i rozszczelnione, klyma ofkors "do nabicia " :) tylko ze czynnik swiezo
    napelniony tez ochoczo spierdoli ;) wahacze przod, przeguby, cieknie ze
    skrzyni tak jakby ktos lal konewka [ nie nadazylbym kurwa dolewac oleju do
    skrzyni :D , uszczelniacze polosi do wymiany, oslony to wiadomo samo przez
    sie, polamana oslona pod silnikiem, lozyska po obu stronach przod, hamulce
    tyl do wymiany - ciekna cylinderki, laczniki stabilizatorow do wymiany,
    przewody elastyczne speczniale, rozrzad do wymiany, bak pogiety tak jakby
    ktos w niego napierdalal 5 kg mlotkiem , z tlumika koncowego strzepy,
    wygiety od rdzy na druga strone :D ciekawe co by bylo - jakbym zawieche
    sprawdzil na szarpakach .. LOL - amorow zero bo bujal sie jak batory na
    sztormie ;)
    poza tym prog od kierowcy zgnity, peknieta szpachla na slupku c od kierowcy
    [ o tym juz pisalem] :D i to wszystko za jedyne 3600 w oficjalnym
    ogloszeniu. ;D
    nic tylko kupowac.
    z robocizna podejrzewam 3000 wkladu dodatkowego do ceny trza dolozyc ...
    czyli OKAZJA PANY _ OKAZJA :) stan idealny.tradycyjnie.

  • 2. Data: 2013-07-26 06:57:52
    Temat: Re: kupno sprzeta - kolejny trup odhaczony ;)
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Fri, 26 Jul 2013 00:03:31 +0200, "misiek" <d...@g...pl>
    wrote:
    > [ o tym juz pisalem] :D i to wszystko za jedyne 3600 w oficjalnym

    Nowy w salonie kosztuje pewnie z 80 tys. więc czego spodziewałeś się
    za równowartość jakiejś pierdółki z listy wyposażenia nowego
    samochodu? Szukaj mondeo za minimum dwa razy większą kwotę, to będzie
    nadzieja, że choć do domu nim dojedziesz, nim się rozpadnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2013-07-26 08:41:35
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2013-07-26 00:03, misiek pisze:
    > i to wszystko za jedyne 3600 w oficjalnym
    > ogloszeniu.

    Rozumiem, że za 3600zł (obstawiam, że to dolna granica cenowa ogłoszeń
    mondeo MK2) chciałeś kupić dobrze wyposażone auto średniej klasy w
    idealnym stanie? ROTFL

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 4. Data: 2013-07-26 10:30:49
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "czak norris" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że za 3600zł (obstawiam, że to dolna granica cenowa ogłoszeń
    > mondeo MK2) chciałeś kupić dobrze wyposażone auto średniej klasy w
    > idealnym stanie? ROTFL

    moze jakbys czytal ze zrozumieniem i kumal ironie - to ew zrozumialbys co
    poeta mial na mysli :) a jak nie to trudno. nie bede rzcal perel przed
    wieprze.

  • 5. Data: 2013-07-26 10:33:19
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Szukaj mondeo za minimum dwa razy większą kwotę, to będzie nadzieja, że
    > choć do domu nim dojedziesz, nim się rozpadnie.

    standardowy tekst handlarzyn :) ze nowe to w salonie ...
    a uzywane w dobrym stanie za w miare umiarkowana cene - to tylko na
    allegro:) ale na allegro.ru albo allegro.cz :)
    auto nie dla mnie, ale dla kumpla co szuka zamiennika punto MK I - dobrze ze
    ma mnie bo by zginal smiercia tragiczna w akcji ;)

  • 6. Data: 2013-07-26 10:57:27
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > moze jakbys czytal ze zrozumieniem i kumal ironie - to ew zrozumialbys co
    > poeta mial na mysli :) a jak nie to trudno. nie bede rzcal perel przed
    > wieprze.

    Wiec misiu pluszowy, im szybiej zrozumiesz ze jedna sprawa to opis otwartym
    tekstem, ktory jest mniej wiecej zawsze standardowy, a druga to cena, ktora
    bardziej juz opisuje stan jezdzidla tym szybciej pojmniesz o co w tym
    chodzi.

    Cena najtansza z mozliwych swoimi cyframi mowi: wez mnie, jestem padlo,
    bardzo mi milo. I mam taki fajny opis.

    Tmek

  • 7. Data: 2013-07-26 11:09:31
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Fri, 26 Jul 2013 10:33:19 +0200, "misiek" <d...@g...pl>
    wrote:
    > standardowy tekst handlarzyn :) ze nowe to w salonie ...

    Ale taka właśnie jest prawda.

> [...]
    dobrze ze
    > ma mnie bo by zginal smiercia tragiczna w akcji ;)

    Cena jest adekwatna do stanu. Parchów kosztujących grubo poniżej
    średniej dla danego modelu/rocznika nie warto oglądać, bo oczywiste
    jest, że to trupy.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 8. Data: 2013-07-26 11:39:13
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > Cena jest adekwatna do stanu. Parchów kosztujących grubo poniżej średniej
    > dla danego modelu/rocznika nie warto oglądać, bo oczywiste jest, że to

    niby masz racje i zgadzam sie, aczkolwiek w pl nawet drogie auta to rzechy
    to raz, dwa - jak szmaciarz pisze w ogloszeniu ze stan idealny technicznie,
    to wymagam minimum przyzwoitosci, bo wiadomo ze idealu nie wymagam - ja nie
    z tych co to widza peknietey lacznik stabilizatora czy luzna koncowke i
    jedna ryse na lakierze i odchodze z wyrazem obrzydzenia na buzce :) :D
    cieknacej ciurkiem skrzyni, wgniecionych i rozjebanych chlodnic ew
    wgniecionego baku :D sie jednak nie spodziewalem :D i strzepow z przegubow i
    z wahaczy :D :D

  • 9. Data: 2013-07-26 11:57:54
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

> [...]
    > co w tym chodzi.
    >
    > Cena najtansza z mozliwych swoimi cyframi mowi: wez mnie, jestem padlo,

    wiem o co kaman, moze faktycznie zaufalem pajacowi, bo ja z gruntu dobry
    czlowiek jestem i ufny, ale dobrze kontroluje [ jak lenin;D ] - cena wcale
    nie jest niska - takie gowna mozna kupic juz za 2 kpln - to raz...
    dwa - dokladanie drugie tyle do uzywanego rzecha - ktory powinien miec
    wady - ale bez przesady [ale mi sie zrymowalo] to juz jest perwersja
    niestety. za 7 koles moze kupic zupelnie co innego i w innym stanie,
    chociazby teoretycznie niezajebywalne audi b4 w stanie co najmniej dobrym :P

  • 10. Data: 2013-07-26 16:13:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > przebojow z kupnem zlomu cd ;)
    > pacjent to mondelo Mk2 - rocznik `97 vg vin mial byc sedan a nie heczbek
    > :)

    Nie robią i nigdy nie robili Mondeo w wersji hatchback.