  • 1. Data: 2015-03-23 20:21:21
    Temat: lampa Soligor TIF340
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    Witam!
    Mam prośbę do ewentualnych posiadaczy lampy Soligor TIF340. Nie chodzi
    już o instrukcję ale o informację. Do czego służy dioda auto(zielona) i
    kiedy zaświeca się? Nie świeci mi w żadnyn przypadku. Może uszkodzona?
    Aparat mam Nikon D40. Dzięki i pozdrawiam wszystkich.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-03-24 00:57:55
    Temat: Re: lampa Soligor TIF340
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-03-23 20:21, Jan Kowalski wrote:
> [...]
    > kiedy zaświeca się? Nie świeci mi w żadnyn przypadku. Może uszkodzona?
    > Aparat mam Nikon D40. Dzięki i pozdrawiam wszystkich.

    W starym Nissinie 360 TW zielona kontrolka zapalała się po błysku
    sygnalizując, że starczyło jego mocy.

    > ---
    > antywirusowe Avast.

    I popraw delimiter (ma być kreska kreska spacja) jeżeli już musisz
    reklamować program antywirusowy.