  • 1. Data: 2014-10-13 00:23:37
    Temat: laptop SONY VGN-CR
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Regeneruję starego laptopa Sony Vaio VGN-CR590E.

    Zamiast oryginalnego Vista zainstalowałem mu Windows 7 64-bit.
    Ale z uniwersalnej płytki Microsoft, nie z płyty SONY.
    Nie ma software SONY i ciężko mi dograć wszystko co potrzeba.

    W szczególności nie ma programów do zarządzania akumulatorem.
    Doinstalowałem SONY Vaio Control Center ale mam tylko
    System Information. Zamiast tego co widać na tym filmie:
    http://www.youtube.com/watch?v=N2ldP07sNrA&feature=y
    outu.be
    w 1:40 - u mnie jest tylko pierwsza pozycja na górze, reszty brak.

    Ktoś wie którego software/drivera mi w tym laptopie brakuje?

  • 2. Data: 2014-10-13 00:26:33
    Temat: Re: laptop SONY VGN-CR
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-10-13 o 00:23, Pszemol pisze:
> [...]
    > w 1:40 - u mnie jest tylko pierwsza pozycja na górze, reszty brak.
    >
    > Ktoś wie którego software/drivera mi w tym laptopie brakuje?

    NTG. Ta grupa dotyczy _sprzętu_ nie software. Spytaj na
    pl.comp.os.ms-windows.winnt

  • 3. Data: 2014-10-13 00:31:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    outu.be

    > NTG. Ta grupa dotyczy _sprzętu_ nie software.
    > Spytaj na pl.comp.os.ms-windows.winnt

    Problem mam ze sprzętem, nie z systemem.

  • 4. Data: 2014-10-13 00:43:22
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Problem mam ze sprzętem, nie z systemem.

    Nie, ty masz problem przede wszystkim z sobą.

    "Zamiast oryginalnego Vista zainstalowałem mu Windows 7 64-bit.
    Ale z uniwersalnej płytki Microsoft, nie z płyty SONY.
    Nie ma software SONY"

    Którego zdania z tych, które sam napisałeś, nie rozumiesz?

    JoteR

  • 5. Data: 2014-10-13 02:56:25
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-13 o 00:23, Pszemol pisze:
    > Ktoś wie którego software/drivera mi w tym laptopie brakuje?

    menadzer urządzen - > własciwosci - > szczegóły -> identyfikator sprzętu
    a potem google.

    --
    "...tylko ludzie ku..."

  • 6. Data: 2014-10-13 05:45:14
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 13 Oct 2014 02:56:25 +0200, ApostatA napisał(a):

    > menadzer urządzen - > własciwosci - > szczegóły -> identyfikator sprzętu
    > a potem google.

    Service tag, strona supportu odnośnie Vaio - nie będzie łatwiej? ;D

    [ Życie jest jak pudełko czekoladek. Jak dopuściłeś do niego kobietę, ]
    [ to możesz się z nim pożegnać. (znalezione w necie)

  • 7. Data: 2014-10-13 07:08:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o...

    > Service tag, strona supportu odnośnie Vaio - nie będzie łatwiej? ;D

    Dzięki za próby pomocy, ale przecież ja mam identyfikator sprzętu.
    Piszę o tym od początku: VGN-CR590E.
    Na stronie suportu Sony są do ściągnięcia pliki które ściągnąłem.
    Między innymi Vaio Control Center, pisałem o tym.
    Problem jest taki, że w tym programie, zamiast całego menu
    widocznego na podlinkowanym filmie (ktoś kliknął i obejrzał?)
    jest tylko pierwsza pozycja menu, System Information. A już
    drugiej, Power Management nie ma i reszty też nie ma.
    Być może ten software/applikacja nie rozpoznaje laptopa
    poprawnie jako SONY i daje ograniczone informacje...
    Myślę, że brakuje tu jakiegoś sprzętowego drivera, tylko którego?

  • 8. Data: 2014-10-13 07:09:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie ma software SONY"
    >
    > Którego zdania z tych, które sam napisałeś, nie rozumiesz?

    Pytanie jest inne: czemu próbujesz pouczać w wątku w którym
    nie umiesz pomóc?

  • 9. Data: 2014-10-13 08:12:51
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-13 07:08, Pszemol pisze:
> [...]
    > poprawnie jako SONY i daje ograniczone informacje...
    > Myślę, że brakuje tu jakiegoś sprzętowego drivera, tylko którego?

    Jesteś pewny że wszystko zainstalowałeś ??

    http://esupport.sony.com/US/p/model-home.pl?mdl=VGNC
    R590E&template_id=1&region_id=1&tab=download#/downlo
    adTab

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-10-13 08:31:39
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-10-13 o 00:31, Pszemol pisze:
    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Problem mam ze sprzętem, nie z systemem.

    Na Vista działało? Znaczy, że masz ewidentnie problem z systemem, a nie
    ze sprzętem.