  • 1. Data: 2014-10-12 16:32:05
    Temat: Klawiatura mechaniczna Cherry G80-3000
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Mam uszkodzona (przez zalanie) klawiature jak w topicu, zle dziala spacja i kilka
    liter
    (wciskaja inne klawisze).
    Poza tym klawiatura jak nowa i bardzo mi szkoda, ze padla :(
    Chce ja wyrzucic, bo mi sie tylko kurzy, ale z racji tego, ze ma w sobie dobre
    switche
    cherry szkoda mi ja tak po prostu utylizowac.

    Chce ktos? Do odebrania OSOBISTEGO w 3M.

    Ten model:
    http://www.cherrycorp.com/english/keyboards/Office/G
    80_3000_MX/index.htm

    --