  • 1. Data: 2012-06-29 21:11:46
    Temat: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    "...Uderzona została z ogromną siłą prawą stroną quada.

    Przeraża lista obrażeń ofiary: złamań kości, pęknięć, zmiażdżeń i rozerwania
    organów wewnętrznych. Medycy za śmiertelne uznali zmiażdżenie wątroby i
    wewnętrzny krwotok.

    Choć biegli stwierdzili, że w niewielkim stopniu - wychodząc na środek
    jezdni - Agata Ch. przyczyniła się do wypadku, to prokuratura nie ma
    wątpliwości, kto zawinił. Lista zarzutów wobec zachowania Piotra S. jest
    długa. I - można powiedzieć - uniwersalna. ..'
    Ma gosc szczescie ze to nie był ktoś z mojej rodziny...

    Więcej...
    http://wyborcza.pl/1,75478,11986544,Pirat_na_quadzie
    .html#ixzz1zD91IVEn

  • 2. Data: 2012-06-29 21:14:35
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzy.n

    > Więcej...
    > http://wyborcza.pl/1,75478,11986544,Pirat_na_quadzie
    .html#ixzz1zD91IVEn

    "Quadowcy Piotr S. i Marek B. minęli rodzinę i zaraz zawrócili. Piotr S.
    pędził pierwszy. Jak wyliczyło dwóch biegłych od wypadków drogowych - ok.
    70 km na godzinę. Agata Ch., widząc, co się dzieje, zrobiła parę kroków w
    stronę środka jezdni. - Chciała ochronić dziecko - jest przekonany jej
    ojciec."

    Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegająca na wchodzeniu
    pod jadącego quada...

  • 3. Data: 2012-06-29 21:53:59
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin jerzy.n
    >
    > Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegająca na wchodzeniu
    > pod jadącego quada...

    Kierowca ma rozum, kierownice i hamulce. Głównie bym jednak na rozumie
    polegał Aby dostać zezwolenie do zakupu broni to jest mur czasami nie do
    przebycia , kierowca po trzech tygodniach ma patent na zabijanie ...

  • 4. Data: 2012-06-29 21:59:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzy.n

    > Kierowca ma rozum, kierownice i hamulce. Głównie bym jednak na rozumie
    > polegał Aby dostać zezwolenie do zakupu broni to jest mur czasami nie do
    > przebycia , kierowca po trzech tygodniach ma patent na zabijanie ...

    Pomijając już fakt, że piszesz nie po polsku, to zastanów się, co jest
    bardziej prawdopodobne:

    - kierowca quada postanowił zabić nieznajomą kobietę w biały dzień
    - kobieta próbowała zatrzymać rozpędzonego quada

    Pytanie pomocnicze:

    - na co wskazuje fakt, że kobieta widząc rozpędzonego quada wyszła na
    środek drogi?

  • 5. Data: 2012-06-29 22:05:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
> [...]
    >
    > Pytanie pomocnicze:
    >
    > - na co wskazuje fakt, że kobieta widząc rozpędzonego quada wyszła na

    próbuje zrozumieć dlaczego bronisz skurwysna...

    czyżbyś sam lubił popierdalać quadem?

  • 6. Data: 2012-06-29 22:33:59
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 19:14:35 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegająca na wchodzeniu
    > pod jadącego quada...

    A co według Ciebie powinien zrobić rodzić, widząc że na jego dziecko
    wjeżdża quad ?
    A. Zadwonić na policję.
    B. Starać się osłonic dziecko przez quadem własnym ciałem.
    C. Stać i obserwować, być może quad jednak ominie dziecko.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2012-06-29 22:34:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > próbuje zrozumieć dlaczego bronisz skurwysna...

    Bo wszystko wskazuje na to, że jest winny debilnego zachowania
    (zapierdalania quadem tam gdzie nie należy), jednak sam wypadek
    spowodowała ta kobieta.

    > czyżbyś sam lubił popierdalać quadem?

    Prosty człowiek -- proste rozumowanie?

  • 8. Data: 2012-06-29 22:36:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin huri_khan

> [...]
    > B. Starać się osłonic dziecko przez quadem własnym ciałem. C. Stać i
    > obserwować, być może quad jednak ominie dziecko.

    Ale nikt tam nie wjeżdżał na żadne dziecko, hałasowali tylko i kurzyli.

  • 9. Data: 2012-06-29 22:41:50
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

> [...]
    >
    > - kierowca quada postanowił zabić nieznajomą kobietę w biały dzień
    > - kobieta próbowała zatrzymać rozpędzonego quada

    Przychylam sie do opcji ze jednak zawrócił i chciał zareagować na pokazanie
    serdecznego palce przez dziewczynę, bandzior i tyle i ma szczęście ...

  • 10. Data: 2012-06-29 22:42:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzy.n

    > Przychylam sie do opcji ze jednak zawrócił i chciał zareagować na
    > pokazanie serdecznego palce przez dziewczynę, bandzior i tyle i ma
    > szczęście ...

    Chciał być może jeszcze raz przejechać obok niej, jeżeli gość postanowił
    ją zabić, to musiałby być psychicznie chory.