  • 1. Data: 2015-05-11 08:24:34
    Temat: listwy na drzwi
    Od: uciu <a...@g...com>

    Jest sobie auto z fabrycznymi listwami (jakaś guma) na drzwiach.
    Ostatnio była mała obcierka i lakiernik malując drzwi jedną listwe wymienił na nową.
    Druga listwa, po tej samej stronie pozostała stara.

    Przy odbieraniu auta nie było widać różnicy w kolorze bo listwy były czymś
    natłuszczone.

    Teraz po miesiącu różnica w kolorze jest spora.
    Jedna jest czarna świecąca (nowa), druga jest szara matowa(stara)

    Da się jakoś odnowić starą listwe.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-05-11 10:10:17
    Temat: Re: listwy na drzwi
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Da się jakoś odnowić starą listwe.

    Cieszymy się z tobą, że da się odnowić listwę i nie będzie ci już
    spędzać snu z oczu.

  • 3. Data: 2015-05-11 16:51:45
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Da się jakoś odnowić starą listwe.

    Opalarka albo chemia. Zapytaj wujka G o wyblaknięte plastiki, wskaże środki
    i instrukcje.

    Wiwo

  • 4. Data: 2015-05-12 08:21:22
    Od: uciu <a...@g...com>

    > Opalarka albo chemia. Zapytaj wujka G o wyblaknięte plastiki, wskaże środki
    > i instrukcje.

    pytałem... opalarka nie daje nic, próbowałem - to nie jest plastik a poliuretan
    (PUR).

    Chemia jest tymczasowa - do mycia

    MOże jakaś polerka by dała rade - ale jej niestety nie mam:-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-05-12 09:33:05
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Chemia jest tymczasowa - do mycia

    Chemie są różne. Od nabłyszczaczy w stylu plaka, po barwniki na bazie
    lakierów.

    >MOże jakaś polerka by dała rade - ale jej niestety nie mam:-)

    Szybciej, taniej i pewnie z lepszym efektem będzie zakupić nową listwę...

    Wiwo

  • 6. Data: 2015-05-12 10:31:24
    Od: uciu <a...@g...com>

    > Szybciej, taniej i pewnie z lepszym efektem będzie zakupić nową listwę...

    pytałem w salonie:-) tylko komplet za 700...
    na allegro brak

    pOZDRAWIAM

  • 7. Data: 2015-05-12 10:42:43
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 12 maja 2015 10:31:27 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > pytałem w salonie:-) tylko komplet za 700...
    > na allegro brak
    >
    > pOZDRAWIAM

    Kup puszke lakieru poliuretanowego.
    Po umyciu i pomalowaniu będzie się świecić i błyszczeć.

    Jednak jeśli wyblakło od UV to może sie okazać że bez szlifowania i polerowania i tak
    będzie blade.

    Jak nie masz pasty polerskiej i filcu to weź choć paste do zębów i szmate i zobacz
    jak sie poleruje i czy te czerń wyciągniesz spod wyblaknietego koloru.

    Od biedy zamaluj na czarno jakimś zwykłym lakierem samochodowym w spreju.

    --
    Lukasz Sczygiel