  • 11. Data: 2006-02-03 08:12:40
    Temat: Re: looking glass, bgp i prependy
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Jak bardzo roznia sie przepustowosci Twoich lacz, ze chesz sie prependowac
    > do wszystkich AS'ow przez TKP?
    > Prepend przez 2 albo 3 wszedzie na swiat to praktycznie wylaczenie lacza
    > TKP dla ruchu IN.

    10/50
    z czego tkp tylko 10.

    I wlasnie o coś takiego mi chodzi, bo tkp nie dość że jest droższe od
    politechniki to jest mniejsze, a ma być jako backup.

    Marcin

  • 12. Data: 2006-02-03 08:16:40
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):
    > bgp# show ip bgp neighbors 85.14.85.253 advertised-routes
    > Network Next Hop Metric LocPrf Weight Path
    > *> 87.101.64.0/20 85.14.85.254 0 32768 13000 i
    > *> 195.66.73.0 85.14.85.254 0 32768 13000 i

    no to masz odpowiedz - 1 raz prependujesz

    --
    Mateusz

  • 13. Data: 2006-02-03 11:12:25
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:drv39v$p1l$1@polsl.pl...

> [...]
    >
    > I wlasnie o coś takiego mi chodzi, bo tkp nie dość że jest droższe od
    > politechniki to jest mniejsze, a ma być jako backup.

    I zrob sobie route objecty, jak zrobisz to sprawdz czy dzialaja np na
    http://fast.etop.pl:7001

  • 14. Data: 2006-02-03 23:17:16
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Admin TVK Tel-Ka

    > Nie zawsze, jeżeli "druga" strona stosuje local-pref prependowanie nawet
    > i 15 razy nie zmieni tego.

    Dokładnie tak, i dlatego zamiast prependowania u siebie na siłę
    sugerowałbym:
    1. przyjrzenie się communites, ktore oferuje dany dostawca. Zazwyczaj mozna
    tam znaleźć coś w stylu prependnij mnie 3x na styku tym i tym albo np. nie
    oglaszaj mnie do WIX
    2. pogadanie z dostawcą, aby zmienił lub zdjal określone local preferencje.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 15. Data: 2006-02-04 20:46:19
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    > 1. przyjrzenie się communites, ktore oferuje dany dostawca. Zazwyczaj
    > mozna
    > tam znaleźć coś w stylu prependnij mnie 3x na styku tym i tym albo np. nie
    > oglaszaj mnie do WIX

    TKP nie stosuje community

    > 2. pogadanie z dostawcą, aby zmienił lub zdjal określone local
    > preferencje.

    Nie sa zalozone.

    Mam lacze od nich a do konca 2005 roku mialem TKP i GTS pol/pol i tez
    cwiczylem balansowanie ruchu za pomoca prependow. Da sie zrobic.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski