    From: "Katanka" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [mandat] No i przyszła na mnie kolej ...
    Date: Fri, 5 Nov 2010 09:55:29 +0100

    Wieczorem wracałem od klienta zmęczony i chciałem jak najszybciej być juz w
    domu. Nowa obwodnica Bielska z Katowic na Kraków jest fajnie zrobiona. Jest
    dwupas i zjeźdza się z górki. No to jadę sobie około 90km/h z tej górki.
    Wyskakuje z zatoczki policmajster i daje sygnał aby zjechać. Suszarka pokazała
    83km/h na zabudowanym.

    Wsiadam do radiowozu. Policmajster mowi, że 300zł i 6pkt i pyta "ile piszemy?".
    No to ja ze ździwieniem odpowiadam "piszemy tyle ile jest, skoro przekroczyłem
    prędkość, to poniosę konsekwencje tego czynu i grzecznie przyjmę mandat w takiej
    wysokości w jakiej powinienem". Policmajster wywala gały na mnie i pyta gdzie
    pracuję. Ja na to, że mam prywatną firmę. On pyta co robię. Ja na to, że jestem
    psim dietetykiem i sprzedaję karmy oraz suplementy diety dla psów. On na to czy
    interes się kręci. Ja na to, że nie mogę narzekać, ale też pracuję ciężko i od
    rana do nocy. On powtarza pytanie "to ile piszemy?". Ja odpowiadam, że tyle ile
    przewiduje taryfikator i grzecznie zapłacę mandat w ciągu 7 dni, tymbardziej, że
    to mój pierwszy mandat od 5 lat, bo raczej jeźdżę ostrożnie.

    Zdziwiłem się bardzo jak gośc mi wpelił 50zł bez punktów, bo powiedział, że nie
    zdażyło mu się nigdy, aby kierowca przyjął mandat bez próby jego obniżania
    tłumacząc się pokrętnie.

    Miałem farta chyba :)

    Ps. Faktycznie każdy się wykłuca o wysokośc mandatu i tłumaczy trudną sytuacją w
    rodzinie, małym zarobkiem lub drogą uczelnią?

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!