  • 1. Data: 2016-03-08 09:18:04
    Temat: manta 9000 brak kanałów tele5 i polonia1
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    Witam wszystkich.
    Do jakiegoś czasu miałem ale z dnia na dzień znikły mi wszystkie kanały
    z tej paczki: Tele5, Polonia1 i pozostałe.Mam odbiornik Manta 9000
    Wszystko dobrze ustawione. Zupełnie, jakby nawalił konwerter.i część
    pasma nie widzi. Parametry odbioru są aktualne ale na nich nic nie
    znajduje. Dzięki.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-03-08 15:39:15
    Temat: Re: manta 9000 brak kanałów tele5 i polonia1
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    Jako paczkę traktujesz cały transponder 11662MHz V?
    Czyli dolne pasmo.

    Czy odbierasz coś z poniższych?

    dolne pasmo:

    TVS, TVP Info 10719V
    4FunTv 10758V
    TBN Russia 10815H
    Stars TV 10911V
    ZDF 11054H
    Media Broadcast - Test 3 11604H
    Arte HD 11681H

    górne pasmo:

    Life TV 11727V
    Rai Scuola 11766H
    Class HorseTv 12635V
    BFM TV 12692H

    Zdarzają się paści konwerterów dla wybranego pasma, ostatnio miałem
    konwerter gdzie wyleciało całe dolne pasmo, górne śmigało bez zastrzeżeń w
    obu polaryzacjach V i H.

  • 3. Data: 2016-03-10 01:11:28
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    W dniu 2016-03-08 o 22:11, Jingiel pisze:

    > Ostatnio miałem konwerter, w którym wyleciała jedna częstotliwość.
    > Podobno dość częsty przypadek. Po prostu wzbudza się na jakiejś
    > częstotliwości.

    Przepraszam, dopiero dzisiaj sprawdziłem. Dolne pasmo tak jest jak
    napisałeś. W górnym nie odbieram programu class Horse TV a Rai Scuola
    jest na polaryzacji V. Co mam dalej zrobić?

    ---
    Avast.