  • 1. Data: 2009-02-02 19:18:51
    Temat: max wielkosc czcionki w symbian 3 generacji
    Od: j...@i...pl

    mysle o e51.
    mam zle doswiadczenia sprzed roku z symbianem w N73 z powodu
    - zbyt malej czcionki (mimo ustawienia na najwieksza)
    - ciaglego wieszania sie sytemu
    - slabej baterii

    poprosze was o rady czy problemy te rozwiazane sa w nowym symbianie 3
    generacji w e51? szczegolnie zalezy mi na naprawde duzej czcionce
    (abym potrafil zadzwonic rowniez bez okularow).
    pozdrawiam
    janusz

  • 2. Data: 2009-02-03 09:34:13
    Temat: Re: max wielkosc czcionki w symbian 3 generacji
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Uzytkownik <j...@i...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > generacji w e51? szczegolnie zalezy mi na naprawde duzej czcionce
    > (abym potrafil zadzwonic rowniez bez okularow).

    A wystarczylo zainstalowac Psiloc FontMagnifier.