  • 1. Data: 2009-02-02 19:24:23
    Temat: teleadresowe: lap <-> kom
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam rosnącą bazę kontaktów w bazie danych (mysql). Mogę ją wyeksportować
    w sumie w dowolnym tekstowym formacie. Moje pytanie brzmi:

    Jaki format pozwoli mi:
    - "od strzału" przez bluetootha wcisnąć wszystkie dane do komórki
    - "od strzału" zaciągnąć dane do laptopa (thunderbird)

    Jaki polecacie telefon (abonament do 50 zł brutto, koszt telefonu do 100
    zł) który będzie mi wyświetlał nie tylko nazwisko i imię, ale także
    firmę z której ten ktoś dzwoni + np. jakieś inne dane (czyli ogólnie
    więcej danych).

    Dziękuję z góry za pomoc!

    GB

  • 2. Data: 2009-02-05 20:07:55
    Temat: Re: teleadresowe: lap <-> kom
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Grzegorz Brycki pisze:
> [...]
    > zł) który będzie mi wyświetlał nie tylko nazwisko i imię, ale także
    > firmę z której ten ktoś dzwoni + np. jakieś inne dane (czyli ogólnie

    Widzę ,że temat mało rozpoznany :)

    GB

  • 3. Data: 2009-02-05 20:29:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 02 Feb 2009 20:24:23 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > Jaki format pozwoli mi:
    > - "od strzału" przez bluetootha wcisnąć wszystkie dane do komórki
    > - "od strzału" zaciągnąć dane do laptopa (thunderbird)

    Zaimportuj dane do Outlooka - jezeli jakiś telefon się z czymś
    synchronizuje, to zazwyczaj z Outlookiem.
    Pierdziptak ZTCP tez potrafi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,