  • 1. Data: 2013-11-12 19:23:17
    Temat: między nami abiturientami
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    czy moglibyście przedstawić w jakich tusko nauczalniach pracujecie?
    chciałbym stworzyć taki przekrojowy obraz gdzie się nie pojawiać... nie
    chciałbym trafić na takich "tłumaczy" jak Bartek... ogólnie w okolicach
    warszawy którymi studiami w kiedunku informatyk warto się zainteresować?
    wykładnikiem dla mnie jest ocena uczelni przez wspólnotę europejską...

  • 2. Data: 2013-11-12 19:34:31
    Temat: Re: mi?dzy nami abiturientami
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-11-12 19:23, inny punkt siedzenia... wrote:
    > czy moglibyście przedstawić w jakich tusko nauczalniach pracujecie?
    > chciałbym stworzyć taki przekrojowy obraz gdzie się nie pojawiać...

    Na *WSZYSTKICH*.

  • 3. Data: 2013-11-12 19:51:53
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Na *WSZYSTKICH*.

    jest aż tak źle? te złamane powskie cioty sieją po wszystkich edukatorniach?

  • 4. Data: 2013-11-13 00:02:52
    Temat: Re: między nami abiturientami
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 12 Nov 2013 19:51:53 +0100, "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> wrote:

    >jest aż tak źle? te złamane powskie cioty sieją po wszystkich edukatorniach?

    Nie wszyscy i nie po wszystkich. W calkiem sporej ilosci uczelni
    pacuja eksperci zespolu Maciarewicza.

    Mzoesz rowniez wybrac uczelnei gdzie podstawa nauki informatyki jest
    Biblia:

    "Ojciec Tadeusz Rydzyk robi awanture w swojej szkole. Bo na
    informatyce jest za malo wykladów z Biblii, etyki i spolecznej nauki
    Kosciola. - Co to za uczelnia?! Tak to ja dziekuje! Sam bede za
    likwidacja takiej informatyki - odgrazal sie na antenie Radia Maryja"

    Caly tekst:

    http://wyborcza.pl/1,76842,9648713,O__Rydzyk_o_infor
    matyce_na_uczelni__Bez_Biblii_to.html

    A.L.

  • 5. Data: 2013-11-13 04:46:01
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 12 Nov 2013 17:02:52 -0600, A.L. napisał(a):

> [...]
    > Kosciola. - Co to za uczelnia?! Tak to ja dziekuje! Sam bede za
    > likwidacja takiej informatyki - odgrazal sie na antenie Radia Maryja"

    Press enter or say amen.

  • 6. Data: 2013-11-13 13:50:07
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nie, ja to ufam tylko tuskowi i gronkiewicz waltz, aż mnie pali do
    integracji gdy słyszę mantrę: wolność, wyzwolnie, globalizacja,
    zjednoczenie, wspólna europa światowa

  • 7. Data: 2013-11-13 16:07:00
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 13 Nov 2013 13:50:07 +0100, "inny punkt siedzenia..."
    <N...@g...pl> wrote:

    >nie, ja to ufam tylko tuskowi i gronkiewicz waltz, aż mnie pali do
    >integracji gdy słyszę mantrę: wolność, wyzwolnie, globalizacja,
    >zjednoczenie, wspólna europa światowa

    Demonstracje polityczne to bedziesz robil w moim KF

    A.L.