  • 1. Data: 2013-10-18 09:58:04
    Temat: Symulacja ludzkiej twarzy
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Nie spodziewałem się, że aż tak posunęła się do przodu:
    http://www.youtube.com/watch?v=6cZIaUEmnLI
    Najpierw elfka 3':00'' a potem naturalna twarz 8':43''
    oraz niezwykły pokaz: http://www.youtube.com/watch?v=z0cZin2xDmQ
    czy to symulacja czy człowiek robi miny?
    http://www.youtube.com/watch?v=5oqxH7ut8hU

  • 2. Data: 2013-10-18 12:31:20
    Temat: Re: Symulacja ludzkiej twarzy
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > oraz niezwykły pokaz: http://www.youtube.com/watch?v=z0cZin2xDmQ

    Jest demo, niestety idzie na karcie Geforce GTX Titan za 4000 zł.

  • 3. Data: 2013-10-19 06:32:28
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > oraz niezwykły pokaz: http://www.youtube.com/watch?v=z0cZin2xDmQ

    Najbardziej podoba mi się 1':12'' - zbliżenie na jedno oko, drugie oko
    celowo nie ostre, tak jak w zbliżeniu prawdziwą kamerą. Na bliższym oku o
    góry widać żyłkę