  • 1. Data: 2013-12-06 20:46:40
    Temat: mobile vikings starter
    Od: "Stivi" <...@t...com>

    Gdzie można kupić startej mobilnych wikingów?
    Zainteresował mnie pakiet internetowy 2GB za 19zł, ale jeśli jedyną
    możliwością nabycia tego startera jest ich strona, gdzie trzeba podawać
    wszystkie dane i płatność jedynie kartą kredytową, to nie wróżę im
    powodzenia...

  • 2. Data: 2013-12-07 10:20:05
    Temat: Re: mobile vikings starter
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-12-06 20:46, Stivi pisze:
> [...]
    > możliwością nabycia tego startera jest ich strona, gdzie trzeba podawać
    > wszystkie dane i płatność jedynie kartą kredytową, to nie wróżę im

    Wszystkie dane czyli imię i nazwisko oraz dane adresowe gdzie przyjdzie
    karta...

    Zamiast karty kredytowej można użyć zwykłej debetowej lub skorzystać z
    szybkiego przelewu dotpay.

  • 3. Data: 2013-12-07 12:27:13
    Od: "Stivi" <...@t...com>

    Użytkownik "Klebespachtel" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie dane czyli imię i nazwisko oraz dane adresowe gdzie przyjdzie
    > karta...

    Oraz datę urodzenia, a to już bardzo duże pole do nadużyć by dostawać
    jakieś zasrane reklamy

    > Zamiast karty kredytowej można użyć zwykłej debetowej lub skorzystać z
    > szybkiego przelewu dotpay.

    Na pewno nie tylko ja nie przywykłem do takiego kupowania zwyklego zestawu
    prepaid, więc jeśli nie zmienią podejścia, to mogą od razu zwijać żagle i
    spadać na Grenlandię.

  • 4. Data: 2013-12-07 18:02:10
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Na pewno nie tylko ja nie przywykłem do takiego kupowania zwyklego
    > zestawu prepaid, więc jeśli nie zmienią podejścia, to mogą od razu
    > zwijać żagle i spadać na Grenlandię.
    czy wiadomo jakie numery "dają" ?

  • 5. Data: 2013-12-08 11:51:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 6 Dec 2013 20:46:40 +0100, "Stivi" <...@t...com> wrote:

> [...]
    >możliwością nabycia tego startera jest ich strona, gdzie trzeba podawać
    >wszystkie dane i płatność jedynie kartą kredytową, to nie wróżę im

    Na razie tylko przez internet można zamówić, na FB na officjalnym
    fanpage dają jakieś kody promocyjne, wtedy starter wychodzi 5zł, nie
    19