  • 1. Data: 2013-12-07 15:28:31
    Temat: Przeniesienie numeru do nju
    Od: ps23 <f...@f...pl>

    Cześć,

    Planuję przenieść numer z abonamentu tmobile do nju na abonament.
    Naczytałem się na forach nju, że dużo ludzi ma różne problemy po przenosinach.

    Czy ktoś ostatnio przenosił numer do nju i może potwierdzić brak
    problemów?

    TIA,
    ps23
    --
    Regards, ps23

  • 2. Data: 2013-12-07 16:49:39
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do nju
    Od: funn <funn@_lalalalala_tkdami.net>

    W dniu 07-12-2013 15:28, ps23 pisze:
> [...]
    > Naczytałem się na forach nju, że dużo ludzi ma różne problemy po przenosinach.
    >
    > Czy ktoś ostatnio przenosił numer do nju i może potwierdzić brak

    No bedzie juz ze 2 miesiace temu. Przenosilem z T-mobile, bez okresu
    wypowiedzenia (tzn doszedl mi jeszcze jeden karny abonament). Wszystko
    odbylo sie bez zadnych problemow, a w dniu, w ktorym napisali, ze numer
    bedzie przeniesiony tak wlasnie sie stalo (co ciekawe o 12.00, czyli w
    samo poludnie, a nie o polnocy :) )

    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-01-05 07:44:05
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Np. z faktury znika nip (lub regon jeśli miałeś).
    BTW da się na nju wymusić pojawienie się nip na fakturze?

    -----

  • 4. Data: 2014-01-05 23:57:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 5 Jan 2014 07:44:05 +0100, " 666" <j...@g...pl> wrote:

    >Np. z faktury znika nip (lub regon jeśli miałeś).
    >BTW da się na nju wymusić pojawienie się nip na fakturze?
    Wystaw im noty korygujące do każdej faktury :)

    WAM

  • 5. Data: 2014-01-06 01:54:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2014 23:57:59 +0100, WAM napisał(a):
    > Wystaw im noty korygujące do każdej faktury :)

    Poniewaz nie wymaga to od nich zadnej pracy - zloza ad acta, a
    przysylac beda dalej bledne.

    Moze w trybie reklamacji, moze zarzadac paru zl za koniecznosc
    wystawiania noty ...

    J.