  • 11. Data: 2011-04-19 12:14:01
    Temat: Re: moc silnika i przepustnica
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "butterfly" <b...@w...pl> wrote in message
    news:iojatn$h5s$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > mam pytanie czy skutkiem braku przyrostu mocy po przekroczeniu pewnego
    > poziomu obrotów (szacuję na ok 3500-4000) obrotów moze być zacinajaca sie
    > (zabrudzona) przepustnica. Na jałowym chodzi ładnie. Do tego zakresu
    > obtotów - równiez a później ... kicha.

    Zapchany katalizator.

  • 12. Data: 2011-04-19 12:33:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-19 08:43, butterfly pisze:
> [...]
    > poziomu obrotów (szacuję na ok 3500-4000) obrotów moze być zacinajaca
    > sie (zabrudzona) przepustnica. Na jałowym chodzi ładnie. Do tego zakresu

    Pojedź na TECH-a i niech diagnosta po kolei sprawdza wszystkie czujniki,
    samo sczytanie błędów to można żarówką sprawdzić a to żadna diagnoza.
    niech sprawdzi czy TPS działa w całym zakresie, czy sondy reagują
    poprawnie, temp powietrza, cieczy chłodzącej, każdy czujnik po kolei,
    wtedy będziesz miał dokładny obraz tego co się dzieje.
    Mechanik, który potrafi odczytać błędy i stwierdzić że: "nie ma błędów
    to nie ma problemu" powinien zostać ubiczowany.

    U siebie na szczęście jestem w stanie sam wykonać podstawowe diagnozy
    prostym ELM327 i w oparciu o instrukcje serwisową dokładnie udawało mi
    się stwierdzić co ulegało uszkodzeniom.

    Druga sprawa, że producent ułatwił sprawę i pozwolił na podgląd
    większości parametrów w trybie rzeczywistym z poziomu komputera
    pokładowego bez konieczności używania jakiegokolwiek interfejsu
    diagnostycznego ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2011-04-19 13:39:32
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > parametrów w trybie rzeczywistym z poziomu komputera pokładowego bez
    > konieczności używania jakiegokolwiek interfejsu diagnostycznego ;)

    Dzieki. Tak pewnie trzeba będzie zrobić bo choc to przypadłość mniejszej
    wagi (dobrze się zachowuje do 100-105 km/h) to jednak zawsze przypadłość.

    Nie wiem jak z czujnikeim polożenia wału bo jednak kilka razy wywaliło mi
    jakis błąd (pamietam, że to było przy w miarę duzej prędkości na
    autostradzie) . Bardzo mozlwie ze właśnie ten..

  • 14. Data: 2011-04-19 21:36:21
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > poziomu obrotów (szacuję na ok 3500-4000) obrotów moze być zacinajaca sie
    > (zabrudzona) przepustnica. Na jałowym chodzi ładnie. Do tego zakresu

    to prawie na pewno... nie jest brudna przepustnica,
    tak jak koledzy piszą, np czujnik położenia przepustnicy,
    nadtopiony/zapchany katalizator/tłumik,

    brat