  • 1. Data: 2009-01-26 14:46:25
    Temat: montaż karty WiFi w laptopie Toshiba
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Witam
    Chciałem włożyć kartę WiFi miniPCI do laptopa - chciałem zapytać, czy ma
    znaczenie, który przewód podepnę do którego gniazda ?
    Karta ma dwa złącza - Main i Aux, a przewody są koloru czarnego i białego.

    Piotr

  • 2. Data: 2009-01-26 16:13:51
    Temat: Re: montaż karty WiFi w laptopie Toshiba
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On Jan 26, 2:46 pm, "Piter" <m...@N...op.pl> wrote:
> [...]
    > znaczenie, który przewód podepnę do którego gniazda ?
    > Karta ma dwa złącza - Main i Aux, a przewody są koloru czarnego i białego.
    (...)

    cześć,
    biały = Main, czarny = Auxiliary
    upewnij się, że kabeli wskoczyły dokładnie na miejsce
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 3. Data: 2009-01-27 07:32:40
    Od: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl>

    Piter pisze:
> [...]
    > znaczenie, który przewód podepnę do którego gniazda ?
    > Karta ma dwa złącza - Main i Aux, a przewody są koloru czarnego i białego.

    W Toshibie Satelitte nawet na zaślepce zasłaniającej kartę wytłoczone
    było oznaczenie który kabel gdzie.

    --
    http://ikov.bikestats.pl

    "NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
    Śmierć ze Świata Dysku