  • 1. Data: 2010-05-18 14:06:44
    Temat: motogumy.pl prośba o opinie
    Od: "- MarusC" <m...@g...pl>

    Czy ktoś u nich kupował? Można zaufać?

    Marek

    R1200GS

    F650 Funduro sprzedam

  • 2. Data: 2010-05-18 14:16:49
    Temat: Re: motogumy.pl prośba o opinie
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 18 Maj, 16:06, "- MarusC" <m...@g...pl> wrote:
    > Czy ktoś u nich kupował? Można zaufać?

    Z doświadczenia - zdecydowanie tak.

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/brows
    e_thread/thread/50a069c8492fabbe/222f901bc8e4c16b?ln
    k=gst&q=motogumy#222f901bc8e4c16b

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 3. Data: 2010-05-18 15:32:39
    Od: Barti <"bartekzal[cut]"@gmail.com>

    kumpel kupował na początku roku u nich oponke, następnego dnia miał z
    dowozem do domu. Jak najbardziej godni polecenia, a i ceny mają atrakcyjne.

    pzdr
    Barti

  • 4. Data: 2010-05-19 08:34:42
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 18 Maj, 16:06, "- MarusC" <m...@g...pl> wrote:
    > Czy ktoś u nich kupował? Można zaufać?

    To nadworny dostawca forum AT. Zdecydowanie tak.
    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 5. Data: 2010-05-19 21:38:39
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 19 Maj, 10:34, Gawron <m...@g...com> wrote:
    > To nadworny dostawca forum AT. Zdecydowanie tak.

    Wypowiedz Gawrona sklonila mnie do odzewu. Chcialem otoz powiedziec,
    ze Hubert w pewnej czesci rowniez trampkowe forum zaopatruje, ceny ma
    dobre, a realizacja zamowien (na terenie WAW) jest nawet tego samego
    dnia i popitolic o d... Maryni mozna przy okazji. Dobry chlopak,
    transakcje z nim to sama przyjemnosc.

    PS Gawron, uszczelnij to (ty wiesz co), bo az przykro bylo patrzec na
    Piernikach...

    --
    Lukasz
    Transalp XL650V, WAW

  • 6. Data: 2010-05-20 13:55:55
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 19 Maj, 23:38, LukeB <g...@o...pl> wrote:

    > PS Gawron, uszczelnij to (ty wiesz co), bo az przykro bylo patrzec na
    > Piernikach...

    Do zimy dojezdzi, to raptem pare miechow. ;-)

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 7. Data: 2010-05-21 11:47:18
    Od: "- MarusC" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kupiłem,

    konkretnie, sympatycznie, niedrogo, z dostawą gratis na Puławską do wymiany.
    Polecam

    Marek

    R1200GS

    F650 1995 sprzedam