  • 1. Data: 2010-05-18 19:17:47
    Temat: RS 1200 GS Adventure
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    Witam!
    Chcę kupić ten motor. Lepiej nowy czy używany? Gdzie szukać używanych w
    b. dobrym stanie?

  • 2. Data: 2010-05-18 20:08:36
    Temat: Re: RS 1200 GS Adventure
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    Rich wrote:
    > Witam!
    > Chcę kupić ten motor.

    ja też

    Lepiej nowy czy używany?

    Zawsze lepiej nowy. Jest szansa, że nie był używany.

    Gdzie szukać używanych
    > w b. dobrym stanie?

    BA!

    Esox

  • 3. Data: 2010-05-18 22:12:13
    Od: Adams <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-18 21:17, Rich pisze:
    > Witam!
    > Chcę kupić ten motor. Lepiej nowy czy używany? Gdzie szukać używanych
    > w b. dobrym stanie?

    Sam motor? BMW Inchape.
    Kup z ramą, lekko używany, na alledrogo, taniej wyjdzie...

    ps.
    Jeżeli masz 70 tys to zdecydowanie nowy. Jeżeli nie masz, to nie ;)
    Pierwsze moto?

    --
    Adams
    R1100RT, '95,>200kkm

  • 4. Data: 2010-05-19 20:10:33
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-19 00:12, Adams pisze:

> [...]
    >
    > ps.
    > Jeżeli masz 70 tys to zdecydowanie nowy. Jeżeli nie masz, to nie ;)

    Pierwsze dorosłe moto. Tzn. jak byłem piekny i młody to były Komarki,
    Javki, Ogary potem MZ 150, 250, JAVA 350 i na tym koniec. Zacząć od
    czegoś innego? To a propo "Pierwsze moto?" :)

  • 5. Data: 2010-05-19 20:32:04
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    On 19/05/10 21:10, Rich wrote:

    > Pierwsze dorosłe moto. Tzn. jak byłem piekny i młody to były Komarki,
    > Javki, Ogary potem MZ 150, 250, JAVA 350 i na tym koniec. Zacząć od
    > czegoś innego? To a propo "Pierwsze moto?" :)

    To świetny motocykl ale duży, ciężki i ma wysoko siodło - innymi słowy
    łatwo się przewraca i trudno go podnieść. Z drugiej strony kiedyś Ogar
    był dla mnie duży i ciężki ;) Przymierz się jak jesteś wysoki
    to może się okazać że jest ok. Jeśli pieniądze nie są problemem
    to na Twoim miejscu poszedłbym na jakiś kurs doskonalenia techniki
    jazdy.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 6. Data: 2010-05-19 20:38:52
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Rich <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Pierwsze dorosłe moto. Tzn. jak byłem piekny i młody to były Komarki,
    >Javki, Ogary potem MZ 150, 250, JAVA 350 i na tym koniec. Zacząć od
    >czegoś innego? To a propo "Pierwsze moto?" :)

    Motor to motor - duzy, maly, ruski, czeski czy frajcuski, wiekszosc
    problemow jest podobnej natury. W tym akurat chyba juz masz rozeznanie
    wiec nie rozumiem dylematu: nowy czy uzywany.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2010-05-19 20:55:28
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-19 22:38, Jacot pisze:

    > Motor to motor - duzy, maly, ruski, czeski czy frajcuski, wiekszosc
    > problemow jest podobnej natury. W tym akurat chyba juz masz rozeznanie
    > wiec nie rozumiem dylematu: nowy czy uzywany.

    Racja. Potrzebuje kursu doszkalającego i kupię nowy. Amen.

  • 8. Data: 2010-05-20 07:13:19
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Rich"
    Racja. Potrzebuje kursu doszkalającego i kupię nowy. Amen.

    Racja Rysiu, biorac pod uwage coraz glosniejsze doniesienia o
    "niezawodnosci" tej marki niewiele ryzykujesz - w sensie zdrowotnym. No
    chyba ze piszemy o zdrowiu psychicznym traconym na walke z serwisami.

    Tytus z fabryki

  • 9. Data: 2010-05-20 20:34:40
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-20 09:13, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > "niezawodnosci" tej marki niewiele ryzykujesz - w sensie zdrowotnym. No
    > chyba ze piszemy o zdrowiu psychicznym traconym na walke z serwisami.

    Tyfus, oświeć mnie mnie proszę bo jestem nie w temacie.
    To jaki motor o podobnym zastosowaniu kupić. Ma być niezawodny.
    Gwarantuję, że będe o niego dbał jak o cżłonka rodziny :).

  • 10. Data: 2010-05-21 07:46:04
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Rich wrote:

    > Tyfus, oświeć mnie mnie proszę bo jestem nie w temacie.
    > To jaki motor o podobnym zastosowaniu kupić. Ma być niezawodny.
    > Gwarantuję, że będe o niego dbał jak o cżłonka rodziny :).

    Nowe bmw niezawodne? Hehehe, hehehehehe.
    K.