  • 1. Data: 2013-03-19 17:11:40
    Temat: może ktoś wie co to oznacza :)....
    Od: Lev <l...@p...onet.pl>

    ...że canon 10d został nazwany: "pierwszym profesjonalistą"

    http://allegro.pl/aparat-canon-eos-10d-pierwszy-prof
    esjonalista-i3041954555.html

  • 2. Data: 2013-03-19 17:26:21
    Temat: Re: może ktoś wie co to oznacza :)....
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-03-19 17:11, Lev pisze:
    > ...że canon 10d został nazwany: "pierwszym profesjonalistą"
    >
    > http://allegro.pl/aparat-canon-eos-10d-pierwszy-prof
    esjonalista-i3041954555.html

    Wiem z Allegro, że samochodami jeżdżą tylko kobiety i to niepalące, a
    telefony komórkowe używają i to sporadycznie również tylko kobiety.
    Masz dobrą stronkę do nauki :-)

  • 3. Data: 2013-03-19 21:31:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-19 17:11, Lev pisze:
    > ...że canon 10d został nazwany: "pierwszym profesjonalistą"

    Kreatywność kupiecka się to nazywa.

    --
    pozdrawia Adam
    /ostatnio słyszałem, że wszystko bierze się z... a, nieważne/

  • 4. Data: 2013-03-20 23:15:54
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Lev" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    > ...że canon 10d został nazwany: "pierwszym profesjonalistą"
    >
    > http://allegro.pl/aparat-canon-eos-10d-pierwszy-prof
    esjonalista-i3041954555.html

    Wyjaśnienie jest bardzo proste, tylko trzeba umieć odpowiednio czytać! :)

    <canon 10d został nazwany: "pierwszym profesjonalistą">

    "pierwszym" oznacza, że jakość obrazu jest ciut niższa, niż
    najsłabszych obecnie na rynku entry level;

    "profesjonalistą" - że aparat dawno temu zrobił swoje pierwsze
    100.000 zdjęć, co widać, słychać i czuć!

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]