  • 1. Data: 2010-11-04 12:52:49
    Temat: multimetr- Kyoritsu ?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    jako, że czasem potrzebuję użyć multimetru w nazwijmy to trudnych warunkach
    otoczenia - coś pomierzyć w szafach sterowniczych, w instalacjach w
    budynkach, pod maską w aucie, gdzieś położyć w brudzie, wrzucić do skrzynki
    z narzędziami itp. a szkoda mi Proteka 506 w takich sytuacjach pytanie do
    Was jaki niedrogi miernik wziąć pod uwagę - znalazłem Kyoritsu KEW1009 -
    wystarczy mi pomiar U, I, R + zwarcia, ew. diody, to wszystko,
    są jakieś alternatywy jakościowe w takich pieniądzach do 150zł?
    dzięki

    brat

  • 2. Data: 2010-11-04 13:30:47
    Temat: Re: multimetr- Kyoritsu ?
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > są jakieś alternatywy jakościowe w takich pieniądzach do 150zł?
    > dzięki

    15 mierników po 10zl, starczą na lata

  • 3. Data: 2010-11-04 13:32:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > mi pomiar U, I, R + zwarcia, ew. diody, to wszystko,
    > są jakieś alternatywy jakościowe w takich pieniądzach do 150zł?

    Jesli nie ma nacisku na prady zmienne - to moze pare takich za
    15-20 zl ?
    Male, baterie oszczedzaja, nie szkoda ..

    J.

  • 4. Data: 2010-11-04 16:30:01
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    bratPit[pr] wrote:

    > pod uwagę - znalazłem Kyoritsu KEW1009 - wystarczy mi pomiar U, I, R
    > + zwarcia, ew. diody, to wszystko, są jakieś alternatywy jakościowe w
    > takich pieniądzach do 150zł?

    mam taki miernik od kilku lat, działa bezproblemowo, uzywałem go na budowach
    i itp miejscach, wygląda na mocno zmęczony ale nadal działa. piszczyk
    piszczy momentalnie, troche długo zlicza na automatycznym pomiarze, pomiar
    rezystora trwa okolo 2 sekund, tak samo napieć, ma osobne gniazdo do pomiaru
    pradu tego w mA i A. przy ręcznym ustawieniu wartości pomiarowej pomiar trwa
    szybko. ma automatyczny wyłacznik po kilku minutach. ogólnie jestem
    zadowolony.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2010-11-06 16:24:41
    Temat: Odp: multimetr- Kyoritsu ?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pod maską w aucie, gdzieś położyć w brudzie, wrzucić do skrzynki z narzędziami

    http://www.programatory.com.pl/sklep/index.php?p268,
    multimetr-uniwersalny-dt-118