  • 1. Data: 2010-11-04 10:13:45
    Temat: jakie złącze pin?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    witam
    wymontowałem mikrofony z obudowy małej kamerki DV, bo zbierały odgłos
    mechanizmu, chcę je umieścić na zewnątrz, odłączane, wymienne na inne.
    Nie ma miejsca na zamontowanie gniazda w obudowie, więc trzeb po
    prostu wyprowadzić krótkie przewody zakończone złączem. Pomyślałem o
    gnieździe jack 2,5 4-pin (nie da się połączyć mas i zrobić 3-pin),
    wtyczkę już znalazłem:
    http://sklep.vega-tronik.eu/wtyk-jack-25-4pin-montow
    any-na-kabel-p-825.html
    ale gniazd na kabel nie ma... :-(
    może ktoś widział?
    na razie jest taka prowizorka:
    http://www.studioonline.pl/pliki/gniazdo.jpg
    ale mało estetyczne i nietypowe złącze (jakieś stare komputerowe pcb)
    jakieś inne pomysły?
    można oczywiście zrobić dwa mono, ale chcę zredukować wiszące
    dzyndzołki jak najbardziej...
    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-11-04 11:23:49
    Temat: Re: jakie złącze pin?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w
    >Pomyślałem o gnieździe jack 2,5 4-pin

    Nokia takich uzywa. Poszukac przedluzacza na allegro ?

    J.

  • 3. Data: 2010-11-04 12:14:34
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Nokia takich uzywa. Poszukac przedluzacza na allegro ?

    tak, z wtyczkami nie ma problemu, ale w żadnym z akcesoriów nie
    występuje wtyczka...
    chyba zrobię dwa dzyndzołki... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-11-04 12:18:22
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > ale w żadnym z akcesoriów nie
    > występuje wtyczka...

    miało być "gniazdo"... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-11-04 12:42:16
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 04.11.2010 13:14, schrieb s_13:

    > tak, z wtyczkami nie ma problemu, ale w żadnym z akcesoriów nie
    > występuje wtyczka...
    > chyba zrobię dwa dzyndzołki... :-)

    a allegro jest jedynym źródłem na świecie? U mnie w "Zieleniaku" są do
    kupienia po 2EUR za sztukę. Tylko musisz się po to kopnąć do Berlina,
    albo zamówicz pocztowo, tylko że przesyłka kosztuje 10EUR. Chyba, że
    uzbierasz jeszcze coś, do 4kg masz tą samą cenę. Płacić możesz przez PayPal.

    www.segor.de, gniazdo nazywa się KLBU 2,5-4pol/PRI
    Jak wleziesz na ich stronę to wstaw ww w pole "Artikelschnellsuche" i
    mlaśnij na Zur Suche to możesz sobie gniazdko obejrzeć.

    Waldek

  • 6. Data: 2010-11-04 13:16:51
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    Witam
    Dałbym gniazdo microusb powiedzmy stąd
    http://www.tme.eu/pl/pages/New_Product:zlacza-micro-
    usb-firmy-ece.html
    Wtyki dostępne bez problemu, jak chcesz mieć ładne to użyjesz fabrycznego
    zalanego kabla.
    Piotr

  • 7. Data: 2010-11-04 13:22:47
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    Użytkownik "news..pl" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    usb-firmy-ece.html
    > Wtyki dostępne bez problemu, jak chcesz mieć ładne to użyjesz fabrycznego

    Sorry zaglądnąłem głębiej a na stanie zero :(
    Piotr

  • 8. Data: 2010-11-04 15:31:15
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 4 Lis, 13:42, Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> wrote:

> [...]
    > Jak wleziesz na ich stronę to wstaw ww w pole "Artikelschnellsuche" i
    > mlaśnij na Zur Suche to możesz sobie gniazdko obejrzeć.

    a ono czy aby na pewno na kabel?
    bo pisałem, że miejsca na montaż brak, więc musi być zwis na kablu...

    pozdrawiam
    s_13

  • 9. Data: 2010-11-04 20:44:05
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > jakieś inne pomysły?

    Gniazdo PS2 lub S-VHS? Nie wiem czy luzem się kupi, ale można z czegoś
    odciąć.

    e.