  • 1. Data: 2010-11-24 18:01:12
    Temat: multiroom w cyfrze - da je jakoś obejść bezkontakowo?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Zastanawiam sie nad cyfrą plus, z drugim dekoderem i usługą multiroom. Z
    opisu usługi dowiedziałem sie ze trzeba "Stykać" karty co 6 godzin.
    odpada. Czy da sie to jakoś zeralizować za pomocą kabli, wifi, czarów
    zeby karty (będące 5m do siebie) nie musiały sie "stykać" co 6 godzin?

    ToMasz

  • 2. Data: 2010-11-24 18:16:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 24.11.2010 19:01, ToMasz pisze:
> [...]
    > odpada. Czy da sie to jakoś zeralizować za pomocą kabli, wifi, czarów
    > zeby karty (będące 5m do siebie) nie musiały sie "stykać" co 6 godzin?

    oczywiście.
    bezprzewodowo:
    http://allegro.pl/clone-bezprzewodowy-spliter-2-tune
    ry-cyfra-150m-i1324260052.html
    przewodowo:
    http://allegro.pl/serverwirelink-najstabilniejszy-sp
    liter-przewodowy-i1337480118.html

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-11-24 23:05:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    pawell32 pisze:

    > oczywiście.
> [...]
    fajnie, ale drogo....

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-11-25 08:53:06
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup

    pawell32 pisze:

    fajnie, ale drogo....

    ------------------------------------

    jak CI za drogo to sobie sam poskładaj, mnie to wyszło może 50zł

  • 5. Data: 2010-11-25 08:57:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > fajnie, ale drogo....
    >
    > ------------------------------------
    >
    > jak CI za drogo to sobie sam poskładaj, mnie to wyszło może 50zł

    50 zł za splitter?

  • 6. Data: 2010-11-27 20:11:56
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości news:icl8du$8tq$1@news.onet.pl...

    > 50 zł za splitter?

    Kilka picow, kilka plytek, czytnik kart i pare gniazdek rj11...
    Pewnie pice 40 zl a reszta 10. Ogolnie nie polecam splittera na picach
    jesli odleglosci sa wieksze jak 10 m i tunery inne niz mediasaty. Ja
    stracilem cierpliwosc po zamontowaniu tunera hd z dyskiem, zamienilem na
    greeneightsystem i od tamtego czasu jest znacznie lepiej, aczkolwiek nie
    idealnie.

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-11-28 00:28:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:icl8du$8tq$1@news.onet.pl...

    > Kilka picow, kilka plytek, czytnik kart i pare gniazdek rj11...
    > Pewnie pice 40 zl a reszta 10.

    A czyjąś robociznę przy tym jak wyceniasz?

  • 8. Data: 2010-11-28 10:14:24
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Kilka picow, kilka plytek, czytnik kart i pare gniazdek rj11...
    > Pewnie pice 40 zl a reszta 10.

    A czyjąś robociznę przy tym jak wyceniasz?
    -----------------------

    50zł to mnie to wyszło z moją robocizną licząc 100zł/h 10min pracy.
    chodzi bez problemu 0 zwisów na 2 x 1430

  • 9. Data: 2010-11-28 10:33:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > -----------------------
    >
    > 50zł to mnie to wyszło z moją robocizną licząc 100zł/h 10min pracy.

    A jak założysz, że każesz to robić komuś kto się na tym nie zna i nawet 10h
    mu nie wystarczy żeby to poskładać?
    Jeśli faktycznie to 10 minut pracy, to mógłbyś to sprzedać koledze za 60 zł.
    ;-)

  • 10. Data: 2010-11-28 10:40:21
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    P_ablo wrote:

> [...]
    [ciach]

    > Ogolnie nie polecam splittera
    > na picach jesli odleglosci sa wieksze jak 10 m i tunery inne
    > niz mediasaty.

    [ciach] Tytułem informacji znam miejsce gdzie użyto tzw.
    "splitera turbo", w którym od momentu zakupu (+- rok jak
    nie dłużej) nie ingerowano w jego prace(brak konieczości
    aktualizacji), a zaś część terminali(nie mediasaty) są w
    odległości parudziesięciu metrów od splitera, tyle że są
    podłączone "skrętką" kategorii 5E, a nie zwykłym kablem
    telefonicznym.

    Osobna sprawa że to chyba faktycznie nie jest spliter na
    picach oparty.

    Albert Einstein (1879-1955)