  • 1. Data: 2011-11-20 21:18:11
    Temat: nadkładka na klamki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Wiecie moze jak się nazywa taki kondon wsuwany na klamki hamulca/ sprzęgła?
    Cos w rodzaju skarpetki

    Bo chcialbym cos takiego kupic - zimne dźwignie chłodzą palce

  • 2. Data: 2011-11-20 21:31:57
    Temat: Re: nadk?adka na klamki
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-20, Arbiter <n...@h...com> wrote:
    > Wiecie moze jak sie nazywa taki kondon wsuwany na klamki hamulca/ sprzeg?a?
    > Cos w rodzaju skarpetki
    >
    > Bo chcialbym cos takiego kupic - zimne d 1/4 wignie ch?odz? palce

    Po co komplikowac sobie zycie? Google -> nakladki na klamki ->

    http://www.moto-akcesoria.pl/nakladki-na-klamki-hamu
    lcasprzegla-czerwone,p,12110

    ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-11-20 21:36:30
    Temat: Re: nadk3adka na klamki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Po co komplikowac sobie zycie? Google -> nakladki na klamki ->
    >
    > http://www.moto-akcesoria.pl/nakladki-na-klamki-hamu
    lcasprzegla-czerwone,p,12110

    dzieki!

    własnie o to chodziło. Szukałem pod tą frazą, ale na allegro i nic nie
    wyszło :) A sklep motoakcesoria mi jak najbardziej pasuje;)

  • 4. Data: 2011-11-20 21:42:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-20, Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > dzieki!
    >
    > w?asnie o to chodzi?o. Szuka?em pod t? fraz?, ale na allegro i nic nie
    > wysz?o :) A sklep motoakcesoria mi jak najbardziej pasuje;)

    Kupilbym se jutro ale trzeba zamowic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-11-20 22:01:10
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Kupilbym se jutro ale trzeba zamowic.

    znaczy nie mozna pojsc do sklepu z partyzanta po to ? Bo taki mialem plan

  • 6. Data: 2011-11-20 22:15:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-20, Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > znaczy nie mozna pojsc do sklepu z partyzanta po to ? Bo taki mialem plan

    No nie baldzo, bo masz tam "dostepnosc" i nie ma w zadnym z salonow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-11-20 22:57:39
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Po co komplikowac sobie zycie? Google -> nakladki na klamki ->
    >
    > http://www.moto-akcesoria.pl/nakladki-na-klamki-hamu
    lcasprzegla-czerwone,p,12110

    Załuż sobie ze 3 koszulki termokurczliwe, masz pewność że się nie
    będzie obracac na klamce.

    --

    morghul

  • 8. Data: 2011-11-21 09:05:58
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > własnie o to chodziło. Szukałem pod tą frazą, ale na allegro i nic nie
    > wyszło :) A sklep motoakcesoria mi jak najbardziej pasuje;)

    Ja polecam mufki na kierownice. To mi rozwiazalo caly problem zwiazny z
    zimnem w dloniach. Na prawde daja rade i komfort jest nieporownywalny.
    Kupilem w Larssonie - wykonanie OK, cena raczej tez.
    http://www.larsson.pl/index.php?c=news&id=536

    erg

  • 9. Data: 2011-11-21 09:18:31
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    erg <n...@n...pl> napisała rzekomo
> [...]
    > zimnem w dloniach. Na prawde daja rade i komfort jest nieporownywalny.
    > Kupilem w Larssonie - wykonanie OK, cena raczej tez.

    A ja pamiętam, że do Komara czy Ogara pasowały nakładki izolacyjne od
    kombinerek. Może tą drogą? (:

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 10. Data: 2011-11-21 09:21:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > A ja pamiętam, że do Komara czy Ogara pasowały nakładki izolacyjne od
    > kombinerek. Może tą drogą? (:

    Druciarstwo. Ja tam kupuje akcesoria dedykowane dla motocykli, w
    motocyklowych sklepach, za motocyklowa cene.

    --
    Artur
    ZZR 1200