  • 1. Data: 2010-10-29 15:20:19
    Temat: najszybszy pojazd w korkach?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Wg Teelexpresu wynika ze to jednak nie moto-w dzisiejszej próbie przez
    miasto-trasa dość długa,jechal pół godziny drugi był samochód a
    motocyklista...zabłądził.
    Co za czasy,bez GPSa do wc ciężko trafić:-\
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 2. Data: 2010-10-29 15:32:04
    Temat: Re: najszybszy pojazd w korkach?
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-29 17:20, Monster pisze:
    > Wg Teelexpresu wynika ze to jednak nie moto-w dzisiejszej próbie przez
    > miasto-trasa dość długa,jechal pół godziny

    Ale kto?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2010-10-29 15:41:51
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Don Pedro pisze:

    > Ale kto?

    ten trzeci.
    niezla korelacja do testu: ineligencja kontra rodzaj pojazdu

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2010-10-29 15:42:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 29 Paź, 17:32, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > Ale kto?

    W Wawie zrobili test, z pod UD Białamęka pod Pałac Kultury o 8 rano.
    Rowerzysta 33min, motocyklista i samochód 37min. Mi ta sama trasa z
    dalekiej Płochocińskiej na Żelazną zajmuje góra 20-25min...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-10-29 15:49:34
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-29 17:42, AZ pisze:

    > W Wawie zrobili test, z pod UD Białamęka pod Pałac Kultury o 8 rano.
    > Rowerzysta 33min, motocyklista i samochód 37min. Mi ta sama trasa z
    > dalekiej Płochocińskiej na Żelazną zajmuje góra 20-25min...

    Ale ty masz szportowe opony :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 6. Data: 2010-10-29 16:01:41
    Od: xwx <x...@g...com>

    On 29 Paź, 17:49, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

> [...]

    Słuchałem dziś Mateusza Korobacza podczas treningu MotoGP na
    Sportklubie i to On był tym motocyklistą. Co się okazało? Kazali
    konkurować Poznaniakowi bez znajomości topografii tego miasta na
    ulicach stolycy i na dodatek podali mu miejsce mety z drugiej strony
    PKiN - żenada:/

    Pozdrawiam
    xwx

  • 7. Data: 2010-10-29 16:03:23
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    AZ pisze:

    > W Wawie zrobili test, z pod UD Białamęka pod Pałac Kultury o 8 rano.

    spod

    > Rowerzysta 33min, motocyklista i samochód 37min. Mi ta sama trasa z
    > dalekiej Płochocińskiej na Żelazną zajmuje góra 20-25min...

    no, a potem rowerzysta 15min na prysznic i 5min na przebranie w pracy.
    warunek: prysznic jest dostępny w pracy. bo ~30km/h rowerem średniej, to
    raczej mało nie jest.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 8. Data: 2010-10-29 16:11:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 18:03, gildor pisze:

    > spod

    skond ?
    Dzie poleciol ?
    Stalo mu sie co ?

    > no, a potem rowerzysta 15min na prysznic i 5min na przebranie w pracy.
    > warunek: prysznic jest dostępny w pracy. bo ~30km/h rowerem średniej, to
    > raczej mało nie jest.

    moze mial silnik, w tym rowerze ? ;)

    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 9. Data: 2010-10-29 16:30:43
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Roman Niewiarowski pisze:

    > skond ?
    > Dzie poleciol ?
    > Stalo mu sie co ?

    spod! duży spodek! UFO

    > moze mial silnik, w tym rowerze ? ;)

    a może poszli do lasu? wzięli sporotowca motocyklowego to i kolarz był
    pewnie zawodowcem.

  • 10. Data: 2010-10-29 17:22:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-10-29 17:32, Don Pedro pisze:

    > Ale kto?
    ups,rowersa zjadłem:-\

    --
    Tomek