  • 1. Data: 2010-10-29 08:57:22
    Temat: [DC, WAWA] Wypadek na Płaskowickiej/Cynamonowej w dniu 26.10.2010 - szukam świadków!
    Od: Andy77 <7...@g...com>

    Niestety nie sprawdzałem wiarygodności tej informacji, ale dostałem od
    znajomych więc chyba warto spróbować.
    ---

    W dniu 26.10.2010 ok. godz.18:00, na przejściu dla pieszych na ulicy
    Płaskowickiej została potrącona moja żona. Żona jest w stanie
    krytycznym i nadal leży w śpiączce w szpitalu na Szaserów. Mamy 2
    małych dzieci 3 i 5 latek.
    Wszystkich mogących pomóc w ustaleniu przebiegu zdarzenia proszę o
    kontakt pod numerami 501161804; 513034001 lub mailem na adres
    q...@g...com

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kulpanowski

  • 2. Data: 2010-10-29 18:41:50
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    podobny komunikat znalazłem w dzisiejszym Metrze, więc chyba
    wiarygodna.

    --
    GregorY