  • 1. Data: 2012-05-23 20:27:49
    Temat: najtańsze OC poproszę
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    "Moje" auto dorosło do momentu w którym nie opłaca się kontynuować
    ac+oc+cośtam
    Proszę o poradę gdzie dostanę najtańsze OC na 12letnią Xsarę.
    Proama=390
    Aviva, liberty, axa, link4, mtu rankomat z jego współpracującymi firmami
    - za drogo.
    Pytam, może naiwnie, bo parę razy widziałem ogłoszenie na szybie auta -
    u nas najtansze OC - ale nazwa owej firmy nigdy się nie pojawiła w
    telewizyjnej reklamie ani na bilbordach....

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-05-23 22:41:34
    Temat: Re: najtańsze OC poproszę
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-05-23 20:27, ToMasz pisze:
    > Pytam, może naiwnie, bo parę razy widziałem ogłoszenie na szybie auta -
    > u nas najtansze OC - ale nazwa owej firmy nigdy się nie pojawiła w
    > telewizyjnej reklamie ani na bilbordach....
    _Może_ właśnie dlatego najtańsze... :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 3. Data: 2012-05-24 00:18:11
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

> [...]

    > u nas najtansze OC - ale nazwa owej firmy nigdy się nie pojawiła w
    > telewizyjnej reklamie ani na bilbordach....

    PTU S.A.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 4. Data: 2012-05-24 13:39:28
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Proszę o poradę gdzie dostanę najtańsze OC na 12letnią Xsarę.
    > Proama=390

    Nikt Ci nie powie, bo każdy ubezpieczyciel ma inne zniżki/zwyżki za:
    - Twój kod pocztowy
    - Twój wiek
    - stan cywilny
    - staż prawa jazdy
    - itp itd
    Dla mnie najtańsze OC jeszcze przez rok jest w Youcandrive (310zł za Ford
    Focus 1.8). Potem będę za stary ;)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2012-05-24 22:37:46
    Od: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl>

    W dniu 2012-05-24 13:39, =Marcos= pisze:
> [...]

    A mi obecnie wyszla najtaniej Axa Direct.
    Przedluzenie OC w mbank/benefia jakies 750zl rocznie, w axa direct 510
    mniej wiecej przy znizkach 55% i benzynie 3L.
    O ile nie bede chcial kontynuowac pakietu to pewnie sie przeniose
    (niestety autko 12 lat ma i pakietu w axa nie chca mi zrobic :)

    --
    jarek

  • 6. Data: 2012-05-25 17:32:34
    Od: Cynio <c...@g...com>

    U mnie najtaniej wyszło w mbank, ale konta chyba trzeba mieć

    --
    Pozdr.
    Cynio