  • 1. Data: 2016-08-09 14:19:17
    Temat: najtanszy prepaid internetowy LTE - gdzie?
    Od: n...@p...pl

    kończy mi się umowa na abonament internetowy
    i rozglądam się za prepaidem LTE tanim

    jaka sieć ma najlepszą ofertę?

  • 2. Data: 2016-08-09 17:06:01
    Temat: Re: najtanszy prepaid internetowy LTE - gdzie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-09 o 14:19, n...@p...pl pisze:
    > kończy mi się umowa na abonament internetowy
    > i rozglądam się za prepaidem LTE tanim
    >
    > jaka sieć ma najlepszą ofertę?

    W Play starter Play On line za 9zł wraz ze 103gb (3gb na starterze i
    100gb za rejestrację).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-08-10 08:16:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.08.2016 o 17:06, Liwiusz pisze:

    > W Play starter Play On line za 9zł wraz ze 103gb (3gb na starterze i
    > 100gb za rejestrację).

    te 100 gb jak jest rozdzielane? można całość w 1 miesiąc, czy jest to
    jakoś dzielone? Tam gdzie niema lte, będzie działać w sieci g3?
    ToMasz

  • 4. Data: 2016-08-10 09:49:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-10 o 08:16, ToMasz pisze:

    > te 100 gb jak jest rozdzielane? można całość w 1 miesiąc, czy jest to
    > jakoś dzielone?

    Poczytaj:
    http://zielony71.blogspot.com/2016/07/gigabajtowa-pr
    omocja-play.html

    > Tam gdzie niema lte, będzie działać w sieci g3?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-08-11 15:43:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-09 o 14:19, n...@p...pl pisze:
    > kończy mi się umowa na abonament internetowy
    > i rozglądam się za prepaidem LTE tanim
    >
    > jaka sieć ma najlepszą ofertę?

    Wszędzie podobnie. Weź tego, który ma zasięg LTE w twojej okolicy.