  • 1. Data: 2010-01-08 12:05:18
    Temat: narodowe znaki w domenach
    Od: "ahajeden enjeden" <a...@n...com>

    Nie podobał mi się od początku ten pomysł wprowadzania znaków
    diakrycznych w domenach i proszę bardzo, jak mam wejść np na stronę
    www.karnawał.pl będąc poza polską, siedząc w kafejce z zablokowaną
    możliwością zmianą układu klawiatury?
    pod adresem www.karnawal.pl jest zupełnie inna strona

  • 2. Data: 2010-01-08 12:10:03
    Temat: Re: narodowe znaki w domenach
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ahajeden,

    Friday, January 8, 2010, 1:05:18 PM, you wrote:

    > Nie podobał mi się od początku ten pomysł wprowadzania znaków
    > diakrycznych w domenach i proszę bardzo, jak mam wejść np na stronę
> [...]

    Możliwości jest wiele:
    1. Zmień kafejkę na taką, gdzie używanie polskich znaków jest możliwe.
    2. Zainwestuj we własny komputer.
    3. Poproś kogoś z Polski o linka.
    4. Wróć do Polski.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-01-08 12:15:46
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "ahajeden enjeden"
    >Nie podobał mi się od początku ten pomysł wprowadzania znaków
    >diakrycznych w domenach i proszę bardzo, jak mam wejść np na stronę
> [...]

    Wpisać nazwę w punycodzie. (nie żeby to było wygodne rozwiązanie).

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 4. Data: 2010-01-08 12:20:57
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "ahajeden enjeden" <a...@n...com> wrote in message
> [...]
    > w domenach i proszę bardzo, jak mam wejść np na stronę www.karnawał.pl
    > będąc poza polską, siedząc w kafejce z zablokowaną możliwością zmianą

    copy-paste tez zablokowali?

    c.

  • 5. Data: 2010-01-08 14:06:51
    Od: Tomasz Szychta <tszychta@spamerzy_be.leon.pl>

    ahajeden enjeden pisze:
    > Nie podobał mi się od początku ten pomysł wprowadzania znaków
    > diakrycznych w domenach i proszę bardzo, jak mam wejść np na stronę
> [...]

    wpisać w google karnawal.pl i kliknąć w odpowiedni odnośnik :-)

    Tomek

  • 6. Data: 2010-01-08 18:54:48
    Od: silver <s...@n...pl>

    W dniu 2010-01-08 13:05, ahajeden enjeden pisze:
    > Nie podobał mi się od początku ten pomysł wprowadzania znaków
    > diakrycznych w domenach i proszę bardzo, jak mam wejść np na stronę
> [...]
    Użyć tablicy znaków. Albo wejdź na tą grupę dyskusyjną i skopiuj adres
    ze swojego własnego posta :D

    --
    Pozdrawiam,
    silver

  • 7. Data: 2010-01-09 07:56:28
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    "(...)
    wejdź na tą grupę dyskusyjną i skopiuj adres
    ze swojego własnego posta :D
    "

    :) :) )